مدیر کمیته جنبی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت : در این دوره کودکان همه مناطق شهر در جشنواره سهیم خواهند بود و عروسک ململ نیز در کارناوال های شادی سطح شهر حضور دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی رشیدی مدیر کمیته جنبی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد : هشتم شهریور آیین استقبال از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در میدان امام حسین(ع) با برنامه های شاد و مفرح برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اصفهان ظرفیت های بالایی برای برگزاری جشنواره فیلم بین المللی کودک و نوجوان دارد که چهارباغ یکی از این ظرفیت ها است و از اين رو بیشتر برنامه های جنبی در این محل برگزار خواهد شد.

مدیر کمیته جنبی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: با موفقیت برنامه قاب چهارباغ در هفته نکوداشت اصفهان، در طول برگزاری جشنواره فیلم کودک نیز برگزاري برنامه عکس یادگاری چهارباغ را شاهد خواهيم بود که در این برنامه کودکان به همراه خانواده های خود عکس یادگاری خود را در قاب خاطرات چهارباغ ثبت می کنند.

رشیدی افزود: همچنین غرفه های خیریه در طول برگزاری جشنواره در چهارباغ برپا خواهد بود تا کودکان با فضای خیریه و کمک به همنوعان بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که برای کودکان در نظر گرفته ایم دیوار نقاشی چهارباغ است که از اين طريق کودکان هنر نقاشی خود را در چهارباغ دوست داشتنی به نمایش بگذارند. 

مدیر کمیته جنبی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: در ايام جشنواره کارناوال های شادی نيز در چهارباغ حرکت مي کنند تا با ايجاد فضاي شور و نشاط در شهر، کودکان و خانواده ها را به حضور در جشنواره و تماشاي فيلم ها ترغيب کنند.

رشیدی ادامه داد: علاوه بر چهارباغ این کارناوال شادی در مناطق 2، 9 ، 10 ، 12 نیز به حرکت در می آید تا کودکان دیگر مناطق به خصوص مناطق محروم شهر در شادی جشنواره سهیم باشند چراکه معتقديم کودکان همه شهر از جشنواره سهم دارند.

وی خاطرنشان کرد: عروسک ململ که مهمان این دوره از جشنواره است نیز در کارناوال های شادی سطح شهر حضور دارد.

انتهای پیام/م

به راه انداختن کارناوال های شادی در روزهای برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار