با بازنشستگی مهرآبادی قائم مقام وزیر راه در مسکن مهر، ظاهرا این پست سازمانی در وزارت راه و شهرسازی حذف و منحل شده است.

پست سازمانی رسیدگی به امور مسکن مهر در وزارت راه منحل شدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر به دلیل بازنشستگی از سمت خود، ظاهرا این پست سازمانی در وزارت راه و شهرسازی حذف و منحل شده است.

براساس این گزارش؛ احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر به دلیل قانون منع بازنشستگی از وزارت راه و شهرسازی خارج شد و بلافاصله بعد از خروج وی دفتر مسکن مهر در وزارت راه و شهرسازی منحل شد.

گفتنی است، هم‌اکنون رسیدگی به امور واحدهای مسکن مهر در کشور به دو معاونت شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن واگذار شده است.

احمد اصغری‌مهرآبادی پیش از این در دولت دهم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بوده و در دولت یازدهم و دوازدهم در سمت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر مشغول به فعالیت بوده است.

مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در کشور 5000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 2500 میلیارد تومان آن برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در پردیس لازم است.

وی گفت: پیگیری‌های بسیار از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص این اعتبارات انجام شده است، اما متأسفانه همکاری‌های لازم برای تأمین این اعتبارات انجام نمی‌شود.

وی در پایان گفت: مقاومت بسیار برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن مهر از سوی پیمانکاران انجام شده است و ما تمام تلاش خود را برای این امر انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار