یک تیرآهن بزرگ در یکی از معابر پرتردد تهران به گونه‌ای رها شده که به شدت سلامت جانی عابران را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از عصر روز گذشته یک سازه عمودین آهنین که به منظور نصب دوربین‌های ترافیکی استفاده می‌شود، در حاشیه خیابان امام خمینی(ره) و در پیاده رو جنوبی آن رها شده است.

نوع رهاسازی این سازه آهنین به شکلی است که به شدت سلامت عابران و به ویژه نابینایان را تهدید می‌کند.

چنانچه فردی نابینا در حال عبور از پیاده رو باشد، امکان ندارد که بتواند به وسیله عصای سفید از وجود این خطر و لزوم تغییر مسیر خود مطلع شود، لذا این سازه آهنین با سر و صورت او برخورد خواهد کرد.

مثلا اگر فردی کهنسال که معمولا دچار حواس پرتی و ضعف جسمانی است، با این عمود آهنین برخورد کند و به زمین افتد، ممکن است با آمادگی قبلی که داشته جان خود را از دست بدهد.

مجید فرهانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شهردار منطقه 11 قول داده است که تا یک ساعت دیگر این سازه آهنین از سطح خیابان و پیاده رو جمع آوری شود تا شرایط عبور و مرور ایمن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید امین حسینی
۲۱:۱۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
تا کی شاهد سهل انگاریهایی از این دست در سطح شهر و عدم پاسخگویی مناسب از سوی مسئولین باشیم؟! امروز ۲۸ مهرماه سال ۹۸ بنده پس از پیاده شدن از تاکسی در دوربرگردان تقاطع نیایش با ولیعصر بخاطر سهل انگاری کارگران شهرداری و نصب نادرست یک تیغه بسیار خطرناک روی گاردریل پل با حادثه روبرو شدم. برش عمیق روی دستم که منجر به ۸ بخیه شد...
آخرین اخبار