فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان پنجم آذر ماه در شهرستان دورود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ کریم زینی‌وند در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: بسیج یکی از ماندگارترین یادگار‌های امام خمینی (ره) در این سرزمین است.

وی با بیان اینکه امام با توجه به شناخت و اهداف دشمنان برای عمق‌بخشی دفاعی و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج را در استراتژی دفاع از انقلاب ترسیم کردند، افزود: ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان دورود در قالب کاروان راهیان نور برای بازدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه دورود ضمن تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم ولایتمدار در اربعین حسینی و مراسم ۱۳ آبان این حضور شکوهمند را تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، امروز زنگ مقاومت در مدارس شهرستان دورود به‌صدا درآمد.

وی بیانکرد: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دورود صبح روز دوشنبه ۵ آذر در مصلی امام خمینی (ره) با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار می‌شود و سخنران اصلی این مراسم نیز فرماندار شهرستان دورود است.

زینی‌وند با اشاره به تردد ۱۳ هزار زائر حسینی در ایام اربعین از مسیر شهرستان دورود، خاطرنشان کرد: این زائران توسط ستاد اربعین این شهرستان اسکان داده شده و بیش از ۳ هزار زائر اربعین خارجی از خدمات موکب چالانچولان در این شهرستان نیز بهره‌مند شدند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت سی‌ونهمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام راحل به نقش مهم بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب پرداخت و با بیان اینکه این نهاد با دوراندیشی امام (ره) تاسیس شد، افزود: امسال هفته بسیج با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت از ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دورود بیان کرد: همایش شب شعر بسیج با حضور پرشور شاعران بسیجی و مردم ولایتمدار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود در کانون امام علی (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان دورود برگزار می‌شود

برچسب ها: بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.