میدان را برای جوانان خالی کنید تا همانند اوائل انقلاب بهتر از این ظرفیت بزرگ برای حل مشکلات کشور استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی خطیب نماز جمعه خرم آباد حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار را شکست و رسوایی دیگری برای آمریکا عنوان و تصریح کرد: امریکایی‌ها از یک سال پیش برنامه ریزی کرده بودن تا در روز ۱۳ آبان با اجرایی کردن مرحله‌ای جدید از تحریم‌ها اقتصاد ایران را فلج و مردم را نا امید و مایوس کنند، اما پر شور‌تر از گذشته شاهد حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امسال بودیم.

حضور مردم رمز خنثی شدن توطئه دشمنان انقلاب+تصاویر

نماینده، ولی فقیه در لرستان به عوامل شکست توطئه جدید آمریکا ضد ایران اشاره کرد و گفت: روشنگری مقام معظم رهبری در ۱۲ مهرماه، اتحاد ملت ایران، تلاش دولت برای شکست و دور زدن تحریم‌ها و مهمتر از همه درک صحیح مردم و حضور هوشمندانه آن‌ها درصحنه موجب رقم خوردن پیروزی دیگر برای ملت ایران و دشمنان قسم خورده آن‌ها شد.

حضور مردم رمز خنثی شدن توطئه دشمنان انقلاب+تصاویر

امام جمعه خرم آباداز مسئولان خواست تا برای حل مشکلات کنونی مردم در عرصه اقتصادی بیشتر از گذشته تلاش کرده، میدان را برای جوانان باز کنند و بازنشستگان به افتخار بازنشستگی نائل آیند تا از نیرو‌های جوانتر همانند دوران اول انقلاب بهتر بتوان برای حل مشکلات کشور کمک گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی به وظیفه شیعیان در زمان غیبت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: مهمترین وظیفه ما تلاش برای تشکیل جامعه مردمی، فراهم کردن عدل، آسایش وپیشرفت است و انقلاب اسلامی زمینه ساز تشکیل این جامعه جهانی است.

امام جمعه خرم آباد با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) افزود: هر چند این امام همام در سن ۲۸ سالگی به شهادت رسیدند، اما به خاطر شخصیت معنوی و علمی در بین مردم محبوب و تاثیر گذار بودند.

حضور مردم رمز خنثی شدن توطئه دشمنان انقلاب+تصاویر

خطیب نماز جمعه خرم آباد نقش بسیج در حل مشکلات کشور را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: در ابعاد نظامی، دفاع مقدس، سازندگی، پیشرفت‌های علمی وهسته ای، ایران اسلامی مدیون تفکر و روحیه بسیجی است و در بخش اقتصادی هم برای برون رفت از مشکلات کنونی باید همین تفکر و روحیه را حاکم کرد.

انتهای پیام/م

حضور مردم رمز خنثی شدن توطئه دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.