مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه ۴ کشور گفت: ۲۵ قصه گو از ۵ استان کشور، هفته آینده برای راهیابی به مرحله کشوری در کرمان به رقابت می‌پردازند.

محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه ۴ کشور در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،با بیان اینکه کشور در مرحله بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی به ۵ منطقه تقسیم شده و کرمان منطقه ۴ کشوری شامل استان‌های یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان است، گفت: مرحله منطقه ۴ کشوری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور ۲۵ نفر از هر منطقه ۵ قصه گو در ۶ و ۷ آذر در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار ۲۲ بهمن بعد از چهارراه شعبانیه خیابان کودکان برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی صبح ۶ و ۷ آذر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصر ۶ آذر از ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

روحی بیان داشت: اختتامیه این دوره از جشنواره عصر ۷ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار می‌شود.

وی از حضور حسین ربانی مدیر تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این مرحله از جشنواره خبر داد.

مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه ۴ کشور با بیان اینکه علی خانجانی، علی کاشفی خوانساری و مجید قناد داوری منطقه ۴ را برعهده دارند و صادق کیانی مقدم کارشناس نظارت بر مراکز روستایی و شهری به عنوان ناظر جشنواره از دبیرخانه مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اعزام می‌شود، گفت: از بین ۲۵ قصه گوی شرکت کننده در رده سنی ۱۸ سال به بالا با حضور خانم‌ها و آقایان در بخش قصه کودک و نوجوان، ۵ نفر به دبیرخانه کشوری برای شرکت در جشنواره کشوری که ۳۰ آذر و ۱ دی در تهران برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه شعار جشنواره امسال خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد است، بیان داشت: موضوعیت قصه‌ها بیشتر زندگی و مخاطبان این قصه‌ها کودکان و نوجوانان هستند و ژانر قصه‌ها اجتماعی است.

نشست خبری مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، ساعت ۱۰ شنبه ۳ آذر در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
انتهای پیام /ی

نشست خبری مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار