این کارشناس مذهبی می‌گوید، امیر محمد اژدری در عرصه جهاد، بسیار پر انرژی بود و انگیزه‌ی فراوانی برای انجام فعالیت‌های خدمت رسانی به مناطق محروم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر جمعه ۲۵ آبان، امیر محمد اژدری جهادگر، در مسیر حرکت به سمت یکی از مناطق محروم جهت خدمت رسانی، در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. یکشنبه ۲۷ آبان مراسم تشییع و تدفین این جوان ۲۵ ساله و جهادگر در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان کارشناس مذهبی در خصوص ویژگی‌های این جهادگر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خدا این برادر را رحمت کند؛ چراکه او یکی از خوب‌های عرصه‌ی جهاد بود. شخصی بود که بانشاط بسیار زیاد در عرصه جهاد فعالیت می‌کرد. امیر محمد جهادگر پر کار و جدی بود؛ هم عاشق کار‌های جهادی بود، هم عاشق خدمت به مردم.

مانند اژدری در میان جهادگران پیدا نمی شود

وی افزود: اگر پروژه‌ای جهادی حتی در روستا‌های دور افتاده را به امیر آقا سپرده می‌شد، مسئولان جهادی خیالشان راحت بود که او به خوبی کار را از آب در می‌آورد. واقعا با از دست دادن این بزرگوار، گروه‌های جهادی لطمه بزرگی خوردند. امیر محمد کار راه بیندازه بسیاری از گروه‌های جهادی بود.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان با اشاره به روحیه خدمتگذاری امیر علی اژدری بیان کرد: امیر علی حتی در جلساتی که در ساعات ابتدایی روز، مثلا دو یا سه نصفِ شب برگزار می‌شد، حضور پیدا می‌کرد و همیشه پای کار بود. برایم اراده و انگیزه اش خیلی عجیب بود. کم داریم بچه‌هایی که عاشق کار جهادی باشند و سر از پا نشناخته این فعالیت‌های سخت و طاقت فرسا را انجام دهند. حتی در میان بچه‌های جهادی هم مانند امیر محمد کمتر پیدا می‌شود. او همیشه در فعالیت‌های این چنینی پیش قدم بود؛ چه برای فعالیت‌های محرومیت زدایی، چه کار‌هایی که برای برنامه‌های ارزشی مانند اربعین. ان شا الله امام حسین (ع) کمک حال امیر محمد باشد.

مانند اژدری در میان جهادگران پیدا نمی شود

گفتنی است مراسم ختم این جهادگر ساعت ۱۱ سه شنبه ۲۹ آبان و مراسم هفتم این مرحوم نیز، عصر پنجشنبه ۳۰ آبان در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

صحبت‌های حجت الاسلام قاسمیان درباره امیر محمد اژدری

برچسب ها: شهدا ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار