اچ‌تی‌سی جایگزینی برای +U12 معرفی نمی‌کند

شرکت اچ‌تی‌سی برای سال بعد، جایگزینی برای +U12 معرفی نخواهد کرد و به جای آن یک گوشی دیگر رونمایی خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی جایگزینی برای +U12 معرفی نمی‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طی سال‌های اخیر همین که تجارت گوشی‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی آغاز به افول کرد، این کمپانی به مرور زمان، تمرکز خود را به سمت دستگاه‌های باکیفیت معطوف کرد با این امید که سود خود را تضمین کند اما با عملکرد بسیار ضعیف +U12، به نظر می‌رسد که کمپانی اچ‌تی‌سی باید استراتژی خود را نسبت به تولید گوشی‌های خود عوض کند.

بر اساس اطلاعات جدید، اچ‌تی‌سی برنامه‌های خود برای معرفی یک پرچمدار در نیمه اول سال 2019 دور انداخت و در عوض قصد دارد یک گوشی میان رده در اواخر بهار سال بعدی میلادی رونمایی کند. متأسفانه، هنوز مشص نیست که اچ‌تی‌سی روی چه میزان قیمتی هدفگذاری کرده است بنابراین، مشخصات، ویژگی‌ها و طراحی آن هم به عنوان یک راز باقی مانده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که این کمپانی بزرگ تایوانی علاوه بر معرفی این میان رده، برای روزهای بعد هم برنامه‌هایی دارد که در حال انجام دادن کارهای آن است. مشخص نیست که این برنامه برای چیست اما می‌تواند دستگاه قدرتمندتری باشد تا با آیفون‌های اپل و Galaxy Note 10 سامسونگ که سال بعد عرضه می‌شوند، رقابت کند. از سوی دیگر، این دستگاه می‌تواند کاملا متفاوت باشد که قابلیت‌های خاص و منحصر به فردی را به همراه داشته باشد و از رقابت با برندهای بزرگ بپرهیزد.

با در نظر نگرفتن قابلیت‌هایی که این گوشی همراه خود خواهد داشت، مشخص به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی بالاخره به نگرانی‌های اقتصادی خود واکنش نشان خواهد داد و استراتژی تولید گوشی‌های هوشمند خود را تغییر خواهد داد. هرچند، همزمان که این کمپانی در حال حاضر یک درصد از بازار گوشی‌های جهان را در اختیار دارد، همچنان باید منتظر ماند تا دید تلاش‌های این کمپانی چه جوابی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی گوشی مبتنی بر بلاک چین اچ‌تی‌سی مشخص شد +فیلم


انتهای پیام/

جایگزین +U12 سال بعد معرفی نخواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار