دبیر جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی گفت: امسال پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، مهدی احمدی دبیر جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی هدف از برگزاری جشنواره شناخته شدن مبتکرین و مخترعین و آشنایی آن‌ها با پارک علم و فناوری اعلام کرد و گفت:: دوم آذرماه امسال جشنواره جهادگران علم و فناوری با عنوان ایده ، ابتکار ، اختراع در سه سطح دانش آموزی ، اساتید و دانشجویان و فارغ التحصیلان در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره درچهار محور صنعت ، کشاورزی ، گردشگری و علوم انسانی اجرا می‌شود ، افزود: در محور صنعت شامل طرح‌های حوزه دفاعی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی ، محور کشاورزی شامل فراوری گیاهان دارویی ، روش‌های ایجاد ارزش افزوده در محصولات باغی و زراعی و محور گردشگری شامل ابزارآلات صنایع دستی - بوم گردی و علوم انسانی مورد پژوهش قرار خواهد گرفت.

احمدی با بیان اینکه به طرح‌های برتر ارسال شده به جشنواره پس از داوری گواهی پذیرش معتبر اعطا خواهد شد ، بیان کرد: اگر سطح طرح‌های ارائه شده به جشنواره بالاتر از بودجه استانی باشد برای حمایت و تولید به سطح کشوری ارسال می‌شود.

دبیر جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی گفت: از طرح‌های منتخب حمایت‌های مالی می‌شود و برای آقایاان تا سقف ۹ ماه کسری خدمت محسوب می‌شود.

وی زمان جشنواره را دو آذر ماه ساعت ۹ صبح اعلام کرد و افزود:علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند فرم‌های ارائه طرح را از طریق دبیرخانه جشنواره دریافت کرده و طرح‌های خود را به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام / ب

جشنواره جهاد گران علم و فناوری در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.