نايب رئيس كميسيون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پيشنهاد می شود فراكسيون حمايت از بيماران ديابتی در مجلس شورای اسلامی ايجاد شود تا شاهد حمايت همه جانبه از اين قشر در جامعه باشيم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، كاظم دلخوش نايب، نايب رئيس كميسيون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در اردبيل ظهر امروز در كنگره بين المللی روز جهانی ديابت در اردبیل به اقدامات مجلس در خصوص بيماری ديابت اشاره كرد و افزود: پيشنهاد می شود فراكسيون حمايت از بيماران ديابتی در مجلس شورای اسلامی ايجاد شود تا شاهد حمايت همه جانبه از اين قشر در جامعه باشيم.

وی بیان کرد: نياز است دولت و مجلس شورای اسلامی ساز و كارهايی را برای پيشگيری از ديابت بيانديشند.

نايب رئيس كميسيون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه انجمن ديابت بايد حداكثر استفاده ازپتانسيل ها و امكانات موجود در راستای جلوگيری از گسترش ديابت در كشور را به كارگيرد گفت: ما نيز در غالب سبد های حمايتی بسته های فرهنگی و تامين بيمه از بيماران ديابتی حمايت هايی را انجام می دهيم.

دلخوش تصريح كرد: اما هيچ يک از اين كارها كافی نيستند و بايد انجمن ها و موسسات مردمی دست به دست هم دهند تا خيل عظيم مشكلات اين بيماران حل شود.

وی خاطر نشان كرد: همايش های انجمن ديابت بيش از پيش افزايش يابد چراكه كه اين نوع همايش ها نقش موثری را در راستای مقابله با اينگونه بيماری ها ايفا می كنند.

نايب رئيس كميسيون اقتصادی مجلس  شورای اسلامی افزود: اگر دولت را مجاب كنيم تا بخشی را در جدول برنامه و بودجه به ديابت اختصاص دهد و مجلس نيز آن را تصويب كند تحول عظيم در حوزه ديابت كشور و مقابله با افزايش چشمگير مبتلايان به اين بيماری را شاهد خواهيم بود.

انتهای پیام/ح

كنگره بين المللی روز جهانی ديابت در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.