دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت گفت: از 60 اثر انتخابی بین هزار و 240 اثر ارسالی به جشنواره تنها 9 اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

تجلیل از نفرات برگزیده نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیجان سلیمانی دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت در اختتامیه جشنواره گفت:این جشنواره هرساله به بهانه تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

وی افزود:هیئت داوران جشنواره میلاد عرفان پور از شاعران ولایی و پر آوازه و حامد حسین خانی غزل سرای معروف کشور عزیزمان هستند.

سلیمانی تصریح کرد: بیش از هزار و 240 اثر به جشنواره ارسال و از بین این آثار 60 اثر برای داوری انتخاب و در نهایت 9 اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت ضمن تشکر از دبیر خانه جشنواره به جهت هماهنگی و همکاری برای برگزاری این رویداد مهم گفت: آثار برگزیده شامل بخش های ولایت و رهبری، ایثار و شهادت و بخش ویژه هستند که از هر بخش سه نفر به عنوان نفرات برتر جشنواره معرفی شدند.

سلیمانی تصریح کرد: در بخش ولایت و رهبری، اسمائیل ملایی از عنبرآباد رتبه اول، رضا نیکوکار از رشت رتبه دوم و پیام جهانگیری از اردبیل رتبه سوم را از آن خود کردند.

وی همچنین افزود:مریم کرباسی از نجف آباد مقام اول، قاسم بای از گلستان مقام دوم و اسمائیل احمدی از عنبرآباد مقام سوم بخش ایثار و شهادت جشنواره را کسب کردند.

دبیر تخصصی نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت گفت: مرجان خاوند از رودبار جنوب به عنوان نفر اول بخش ویژه جشنواره ،مرضیه میرزایی از کهنوج نفر دوم و مرتضی مهدوی نیا از جیرفت به عنوان نفر سوم این بخش معرفی شدند.

همچنین سید حسین طیبی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این مراسم گفت: به پاس گرامیداشت حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جیرفت این حرکت عظیم فرهنگی با هماهنگی موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود:شاه کلید پیروزی جامعه در برابر دشمنان اطاعت از رهبری است و داشتن آینده روشن در گروه اطاعت از رهبری است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد:ما وظیفه داریم برای رسیدن به سعادت و رسیدن به جامعه آرمانی مطیع محض رهبر انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: برگزاری شعر ولایت نمونه ای از عشق به رهبری است و توفیقی سترگ است که بتوانیم در این مسیر گام برداریم قدرت کشور ما مدیون رهبر معظم انقلاب است.

سید حسین طیبی اظهار کرد:این جشنواره با حضور شعرا و نویسندگان جنوب کرمان و شاعرانی از سراسر کشور و علاقه مندان به شعر در جیرفت برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: میلاد عرفان پور،حامد حسین خانی و علیجان سلیمانی هیات داوران نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت را تشکیل دادند.

شایان ذکر است : نفرات برگزیده این جشنواره بخشی از سروده های خود را به زیبایی ارائه کردند و در پایان با اهدا لوح و تندیس جشنواره و اهدا جوایز از آنها تجلیل به عمل آمد.

یادآور می شود: نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت باحضور مسئولان ادارت نهادها و سازمان ها و حضور پرشور علاقه مندان به شعر فارسی و شاعرانی از سراسر کشور با هماهنگی موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت در سالن شهید مداحی پور شهرستان جیرفت برگزار شد.


انتهای پیام/س

 

نفرات برگزیده نهمین جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.