کمیته امداد استان کردستان در هفت‌ماهه نخست امسال ۱۵۳ خانوار تحت حمایت این نهاد را صاحب مسکن کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد کردستان عملکرد هفت‌ماهه این حوزه را اعلام کرد و گفت: یکی از نیاز‌های اصلی خانوار‌های نیازمند مسکن است که این نهاد امسال شش میلیارد تومان برای تأمین ۲۲۲ واحد مسکن شهری و روستایی مددجویان این استان اختصاص داده است.

محمدحسن محمدی افزود: در هفت‌ماهه نخست امسال ۱۰۷ واحد مسکن شهری و ۴۶ واحد مسکن روستایی توسط این نهاد ساخت و یا خریداری‌شده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۵۶۰ واحد مسکن مددجویان در قالب تعمیرات بازسازی و ۶۲ سرویس بهداشتی ساخته‌شده است، عنوان کرد: در هفت‌ماهه نخست سال جاری چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مسکن مددجویان این استان هزینه شده است.

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ از محل کمک بلاعوض کمیته امداد، ۲۰۰ میلیون تومان کمک خیران و یک میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد به مددجویان پرداخت‌شده است.

محمدی گفت: کل اعتبارات مسکن اختصاص داده‌شده به مددجویان کردستانی در سال جاری شش میلیارد تومان بوده و تاکنون ۶۰ درصد از برنامه مسکن خانوار‌های تحت حمایت محقق شده است.

انتهای پیام/م

تعمیر و بازسازی ۵۶۰ واحد مسکن مددجویان دراستان کردستان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.