نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی به وظیفه خود عمل کردند اکنون وظیفه مسولان است تا به وظایف خود عمل کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در نماز جمعه سمنان با اشاره به پیام‌های مهم راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آبان امسال گفت:: حضور دشمن شکن مردم یک پاسخ محکم به رئیس جمهور آمریکا داشت تا دست از تهدید این ملت همیشه در صحنه بردارد.واجب است مسوولان با گرانی مقابله کنند
وی افزود: برخی بدخواهان هم باید از راهپیمایی ۱۳ آبان درس عبرت بگیرند و با طرح موضوعات انحرافی مباحث دشمن شاد کن را ترویج ندهند.
به گفته وی پیام بزرگ این راهپیمایی به مسئولان است تا به پشتوانه این حضور مردمی، آن‌ها نیز به وظایف خود در خصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم عمل کنند.

وی با بیان اینکه گرانی در جامعه بی حساب شده و مردم در آتش گرانی می سوزند، تاکید کرد: واجب است مسوولان با گرانی مقابله کنند.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی به وظیفه خود عمل کردند اکنون وظیفه مسولان است تا به وظایف خود عمل کنند و با رفع مشکل گرانی که در جامعه بیداد می کند، رضایت مردم را به دست آورند.
امام جمعه سمنان اظهار داشت: رضایت خداوند از مسوولان در گرو رضایت مردم از انجام وظیفه درست مسوولان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به برخی مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص معاهده‌های بین المللی تصریح کرد: تمام مصوبات مجلس باید از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و مردم از این شورا و مجمع تشخیص مصلحت انتظار دارند تا با دقت تمام در خصوص تایید مصوبات و تبدیل آن به قانون اقدام کنند.
آیت الله شاهچراغی با قدردانی از مردم درباره عزاداری‌های ماه محرم و صفر گفت:: ماه ربیع الاول ماه شادی امت مسلمان است و باید با برپایی جشن‌های اسلامی اعیاد مهم این ماه را گرامی داشت.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: نمازجمعه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.