آیت الله سیدمحمد شاهچراغی گفت: به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی امنیت در کشور وجود دارد و سلامت هم باید با ورزش و تغذیه سالم حاصل شود.

دانش آموزان خالص‌ترین بسیجیان هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی و مدیران و مربیان مدارس سمنان گفت: دانش آموزان در زمره خالصانه‌ترین بسیجیان هستند.

وی همچنین با بیان اینکه استان سمنان در بخش‌های علمی، فرهنگی، اخلاقی و ولایت پذیری در کشور نمونه و ممتاز است افزود: این امتیازات باید حفظ شود.

آیت الله شاهچراغی امنیت و سلامت را دو نعمت مهم عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی امنیت در کشور وجود دارد و سلامت هم باید با ورزش و تغذیه سالم حاصل شود.

سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان هم از اجرای ۱۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان خبر داد و گفت: نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت، پویش دانش آموزی من فهمیده ام، همایش فرماندهان بسیج دانش آموزی، رزمایش پدافند غیر عامل، جشنواره دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب از جمله برنامه‌های شاخص در استان است.

انتهای پیام / گ

دیدار جمعی از فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی و مدیران و مربیان مدارس سمنانبا آیت الله شاهچراغی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.