آیت الله شاهچراغی گفت: باید برای نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه تلاش شود و کاستی‌هایی که در برخی مقاطع نسبت به این موضوع پیش‌آمده را نیز رفع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل باید رسالت مسئولان باشد و مقابله با تهدیدات نیز مانند هر پدیده اجتماعی دیگر برای ترویج و گستردگی، نیازمند فرهنگ‌سازی است و لذا اگر پدافند غیرعامل را در کوچه و خیابان و بازار ترویج نداده و به منصه ظهور نرسانیم، موفق نخواهیم بود.

وی از مسئولان استان سمنان خواست تا در راستای ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در بین مردم کوشش بیشتری کنند و افزود: باید برای نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه تلاش شود و کاستی‌هایی که در برخی مقاطع نسبت به این موضوع پیش‌آمده را نیز رفع کرد.

وی ادامه داد: برای توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه باید سرمایه‌گذاری شود تا بتوانیم در امر ترویج مقوله خود مراقبتی و مقابله به تهدیدات اقدامات شایسته و درخور توجهی را با همراهی آحاد مردم و مسئولان صورت دهیم.

انتهای پیام / گ

فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل رسالت مسئولان استان سمنان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.