استاندار سمنان گفت: احساس هویت‌ ملی و یکپارچگی و احساس منافع مشترک همگانی در بین آحاد ملت، در راستای تبیین‌ اهمیت اهداف پدافند غیرعامل بسیار ضروری محسوب می‌شود.

تلاش بیشتر دستگاه های اجرایی استان در راستای تبیین اهداف پدافند غیرعاملبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در دیدار با مدیرکل و کارکنان پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: امروزه راهکارهای نفوذ و جنگ دشمن برای ضربه زدن به کشور تغییریافته که در این‌ میان‌ نقش پدافند غیرعامل بسیار تعیین‌کننده است لذا استفاده ازظرفیت جوانان در راستای ایجاد فکرهای نو و ایده‌های جدید مقابله‌ای و پدافندی بهره برد.

وی در ادامه افزود: عمل به قانون و قانون پذیری آحاد جامعه یک‌راه مؤثر در پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی است و در واقع امروز باید بپذیریم که راهی جز قانون پذیری برای دستیابی به نظم ‌عمومی و همچنین شکل‌گیری اهداف پدافند غیرعامل وجود ندارد در نتیجه هیچ‌کس نباید به خود اجازه دهد تا از اجرای قانون‌ ممانعت به عمل‌آورده و همچنین قانون نیز نباید به محلی برای قدرت‌نمایی تبدیل شود.

استاندار سمنان ادامه داد: احساس هویت‌ ملی و یکپارچگی و احساس منافع مشترک همگانی در بین آحاد ملت، در راستای تبیین‌ اهمیت اهداف پدافند غیرعامل بسیار ضروری محسوب می‌شود که از دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و غیره توقع داریم در این راستا تلاش بیشتری را صورت دهند.

چاوشی عنوان داشت: جلب محبت و اعتماد مردم وظیفه همه‌ مسئولان نظام‌ محسوب می‌شود پس هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد باید احساس کند که اقدامات او در راستای مقابله با تهدیدات جنگ اقتصادی تأثیرگذار است.

انتهای پیام / گ

استفاده از ظرفیت جوانان در مقابله با تهدیدات دشمنان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.