رئيس پليس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه، افزایش استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی را باعث وارد آمدن آسيب های جدی به جوانان و نوجوانان عنوان کرد. 

باستفاده نادرست از شبکه های اجتماعی  آسيب جدی به جوانان وارد می کنده گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه،   شهریار کریمی  رئيس پليس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه، اظهار داشت: افزایش استفاده از اینترنت بویژه شبکه های اجتماعی و استفاده از بازیهای رایانه ای این روزها به رغم استفاده های مفیدی که دارد در صورت استفاده نادرست، آسيب های جدی برای جوانان و نوجوانان بهمراه خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه به گستردگی و نفوذ روزافزون اینترنت، شبکه های اجتماعی و خصوصا بازی های رایانه ای در زندگی کودکان، نوجوانان و جوانان، دشمنان این مسیر را برای نفوذ و تغییر در عقاید و افکار قشر نوجوان و جوان ما انتخاب کرده اند.

کریمی در ادامه بیان داشت: این بحث بسیار جدی است، اطلاع و بینش و درک مناسب نوجوانان و جوانان ما بایستی بالا رود، اکثرا از خطرات و مضرات این فضا بی اطلاعند.

رئیس پلیس پیشگیری شهرستان پاوه در پایان با معرفی تعدادی از سایت ها و افرادی که تحت تاثیر آنها دچار مشکلات و اسیب هایی شده اند تصریح کرد: فضای سایبر آسیب های جدی درحوزه های روحی، اخلاقی، جسمی تغییر نگرشی و تربیتی وارد می نمایند باید با تامل و درایت بیشتری به آن نگریست.
 

انتهای پیام/ز


استفاده نادرست، آسيب های جدی برای جوانان و نوجوانان بهمراه خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.