عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان تهران گفت: افزایش تسهیلات 5 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس به ویژه برای فاز 8 مؤثر است.

افزایش تسهیلات نقش مؤثری در تکمیل واحد‌های مسکن مهر داردحسن محتشم عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه افزایش تسهیلات 5 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس به ویژه برای فاز 8 مؤثر است، گفت: شرایط شهر جدید پردیس کاملا نسبت به سایر فازها متفاوت است و افزایش هزینه‌های تولید به ویژه مصالح ساختمانی در کند شدن پیشرفت این پروژه‌ها تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه در فاز 8 پردیس تنها تعداد محدودی از واحد‌های مسکن مهر تکمیل شده است، افزود: متأسفانه آماده سازی واحد‌های مسکن مهر پردیس به شرکت عمران شهر جدید واگذار شده و این شرکت نیز پروژه‌های مسکن مهر را به سازنده‌های ناکارآمد واگذار کرده به همین منظور پیشرفت این پروژه‌ها به تأخیر افتاده است.

محتشم توضیح داد: پروژه‌های پردیس هم در بخش زیربنایی و هم در بخش روبنایی ضعیف عمل کرده و در بخش‌های روبنایی به دلیل برنامه‌ریزی نامناسب شرکت عمران توجه لازم برای آبادانی این پروژه‌ها صورت نگرفته است.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران تأکید کرد: باید ساخت و تکمیل پروژه‌های مهر پردیس را به شرکت‌های اولیه‌ای که قرارداد بسته‌اند واگذار شود و با یکپارچه سازی این پروژه‌ها بتوانیم به آماده‌سازی آنها کمک کنیم.

وی گفت: در بخش روبنایی مسکن مهر همزمان با افزایش قیمت مسکن ساختمانی با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده‌ایم که باید سعی کنیم با تغییرات مدیریتی و واگذاری به پیمانکاران حاذق و عملگرا پرونده این پروژه را ببندیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار