سلیمی گفت: در پی برف و کولاک در ۷ استان متاثر نیروهای امدادی هلال احمر به ۷۸۸ نفر امدادرسانی کردند.

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به امدادرسانی به استان‌های متاثر از برف و کولاک اظهار کرد: ۷ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین و مازندران متاثر از برف و کولاک بودند که تا صبح امروز به ۷۸۸ نفر امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ۳۸ نفر در این مدت گفت: ۵۸ نفر از نیروهای امدادی در قالب ۱۹ تیم به مناطق اعزام شدند و ۱۰۴ دستگاه خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات درخصوص امدادرسانی در مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: ۸ استان آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، گیلان و مازندران متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند که تا کنون به ۱۱۱۷ نفر امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ نفر از نیروهای امدادی در قالب ۸۳ تیم به مناطق اعزام شدند و ۸۳ نفر اسکان اضطراری دریافت کردند, افزود: همچنین از ۱۸ واحد از منازل مسکونی آب تخلیه شد.

سلیمی خاطرنشان کرد:در این استان‌ها ۱۸ دستگاه چادر، ۵۰۰ تخته پتو، ۱۵۰ تخته موکت، ۸۴۵ کیلوگرم نایلون، ۷۰۰ قوطی کنسرو، ۳۰۰ کیلوگرم حبوبات و ۸۰ کیلوگرم برنج توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار