معاون سرقت های وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان سابقه دار خودرو های سواری در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سید شمس الدین میرزکی معاون سرقت های وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان سابقه دار خودرو های سواری در پایتخت خبر داد.

معاون سرقت های وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: سارق فردی به نام مهدی است که از سال ۹۵ در نقاط مختلف تهران از جمله قسمت های شمال شرقی، جنوب شرقی و غرب تهران اقدام به سرقت خودرو هایی از قبیل پراید، پژو، سمند و وانت مزدا مدل های نود به پایین که فاقد قفل نرم افزاری(ایموبلایزر) بودند، می کرد.

سارقان خودرو پایتخت دستگیر شدند/ اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خودرو توسط سارق

وی اظهار کرد: سارق پس از انتقال خودروهای سرقتی به کارگاهی در پاکدشت با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت وسایل تزئینی، اموال و اشیاء با ارزش و قیمتی و لوازم داخلی خودرو می‌کرد و پس از آن خودرو را در نقطه ای خلوت و پرت رها می کردند.

سرهنگ میرزکی با اشاره به دستگیری سارق و یکی از همدستان وی، عنوان داشت: تا کنون دو نفر از مالخرانی که با این سارقان همکاری می کردند شناسایی و دستگیر شدند و از آنها مقدار زیادی اموال سرقتی کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این مالخران که پسر خاله مهدی سارق اصلی است، گفت: این مالخر اموال باارزش و قیمتی را از طریق سایت های معتبر (سایت دیوار) به فروش می رساند.

معاون سرقت های وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: مهدی سارق اصلی این پرونده که تاکنون به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده است به تازگی حدود ده روز قبل از زندان آزاد شده و دارای چند فقره سابقه کیفری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار