دبیر جشنواره‌های قرآن و عترت خراسان شمالی گفت: جشنواره هنر‌های تجسمی و صنایع دستی قرآن و عترت به میزبانی شهرستان گرمه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ علی اصغر نودهی دبیر جشنواره‌های قرآن و عترت خراسان شمالی با بیان این که جشنواره هنر‌های تجسمی قرآن و عترت در محور‌های نقاشی ، نقاشی خط، خوشنویسی ، عکس ، پوستر و صنایع دستی برگزار می‌شود ، گفت: ایثار و شهادت ، عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی - اسلامی از موضوعات در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

وی با بیان این که اسماء الحسنی ، اشعار مرتبط با مفاهیم قرآن و احادیث و بخش آزاد از موارد در نظر گرفته شده برای نقاشی خط و خوشنویسی است ، افزود: صلح و دوستی ، احسان و نیکوکاری و مناسبت‌های مذهبی از محور‌های بخش پوستر و عکاسی است و علاقه‌مندان در حوزه صنایع دستی نیز می‌توانند آثار چوبی تولید کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان تا بیست و پنجم دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در شهرستان گرمه ارسال کنند و برگزیدگان جشنواره پانزدهم بهمن ماه معرفی خواهند شد که آثار برگزیده در هفته قرآن و عترت ، از ٢٧ بهمن تا ۲ اسفند، به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام / ب 

برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی قرآن و عترت در شهرستان گرمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.