شیائومی محصول جدید خود را ۸ نوامبر معرفی می‌کند

شیائومی اعلام کرده که قرار است محصول جدید خود، Mi 8 Pro را روز پنجشنبه ۸ نوامبر (۱۷ آبان) معرفی کند.

شیائومی محصول جدید خود را ۸ نوامبر معرفی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی چینی شیائومی کار خود را از جایی شروع کرد که کسی آن را نمی‌شناخت و هیچکس به کیفیت محصولات آن اعتماد نداشت اما حالا، این کمپانی به جایی رسیده است که با برندهای بزرگی مانند اپل، سامسونگ و هوآوی در چین و دیگر کشورها رقابت می‌کند. شرکت شیائومی در نظر دارد روز پنجشنبه مورخ 8 نوامبر (17 آبان) در پایتخت انگلستان، لندن یک مراسم رسمی برگزار کند. انتظار می‌رود در این مراسم شیائومی جدیدترین محصول خود، Mi 8 Pro را معرفی کند و دلیل برگزاری این مراسم در لندن این است که شیائومی قرار است اولین فروشگاه خود را در کشور انگلستان افتتاح کند.

این کمپانی در حال حاضر تبلیغات مراسم خود را آغاز کرده و این کار را با دو تصویر انجام داده است. یکی از این تصاویر یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش را نشان می‌دهد که Mi 8 Pro هم از این سنسور بهره می‌برد. تصویر دیگری هم که کمپانی چینی برای تبلیغات خود در نظر گرفته، کامل عدد 8 را نشان می‌دهد که به صورت افقی قرار گرفته ونماد بی‌نهایت را به نمایش درآورده است.

شیائومی محصول جدید خود را ۸ نوامبر معرفی می‌کند

همه اعداد هشتی که ذکر شدند و تاریخ 8 نوامبری که برای برگزاری این مراسم در لندن انتخاب شده، اتفاقی نیست. امسال، کمپانی چینی شیائومی هشتمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و خانواده Mi 8 را به همین مناسبت تولید کرد. در حالی که چند ماهی از معرفی خود Mi 8 و Mi 8 SE می‌گذرد، تولیدمدل‌های Pro و Lite این خانواده در ماه سپتامبر در چین مشخص شد.

گفته می‌شود مدل لایت Mi 8 هم در این مراسم معارفه به Mi 8 Pro خواهد پیوست. انتظار می‌رود شیائومی موفق شود تعداد قابل توجهی از گوشی جدید خود را در اولین فروشگاه خود در انگلستان در کنار فروشگاه آنلاین این کمپانی برای این کشور به فروش برساند.

شیائومی محصول جدید خود را ۸ نوامبر معرفی می‌کند

گفتنی است، شیائومی در ماه پرترافیک اکتبر گوشی پرچمدار جدید خود، Mi Mix 3 را معرفی کرد که از نظر دوربین سلفی کشویی خود شبیه به اوپو Find X بود. این گوشی با پردازنده Snapdragon 845 به همراه سه حافظه رم 6،8 و 10 گیگابایتی، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه سلفی 24 و 2 مگاپیکسلی تولید شده بود. سیستم عامل این گوشی به صورت پیش فرض اندروید 8.1 Oreo بود.


بیشتر بخوانید: مدل‌های ۵G آیفون در سال ۲۰۲۰ تولید می‌شود


انتهای پیام/

شیائومی Mi 8 Pro پنجشنبه، 17 آبان معرفی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار