باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد بیداری بزرگی در آمریکا در حال رخ دادن است و نتیجه انتخابات برای آینده و هویت آمریکا بسیار مهم است.

اوباما: بیداری بزرگی در آمریکا در حال رخ دادن استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا تصریح کرد بیداری بزرگی در آمریکا در حال رخ دادن است و نتیجه انتخابات برای آینده و هویت آمریکا بسیار مهم است.

باراک اوباما در ستاد انتخاباتی یکی از نامزد‌های دموکرات انتخابات میان دوره‌ای کنگره گفت: «انتخابات امسال مهم است. مسائل زیادی در این انتخابات مطرح است. نظام بهداشت و درمان یکی از این مسائل است. این مسئله به خدمات درمانی میلیون‌ها نفر مربوط می‌شود. با آرای خود می‌توانید اطمینان حاصل کنید که خانواده‌های کارگری بیمه‌ای منصفانه داشته باشند. این مسئله به رای شما بستگی دارد. مهمترین مسئله در این انتخابات، هویت کشور ما است. اینکه ما چه نوع آدم‌هایی هستم در بوته آرای مردم است. اینکه چه نوع فضای سیاسی را انتظار داریم به ارای مردم بستگی دارد. اینکه در حیات عمومی (درمقابل مردم) چگونه رفتار کنیم به این آراء بستگی دارد. اینکه با دیگران چگونه رفتار کنیم به این آراء بستگی دارد.»

اوباما افزود: «باتوجه به آنچه در سراسر کشور مشاهده کرده ام می‌توانم بگویم خبر خوب این است که بیداری بزرگی در حال رخ دادن است. افرادی که ترقی‌های خاص کشورمان را امری مسلم فرض می‌کردند حالا بیدار شده اند. برخی از این پیشرفت‌ها عبارتند از: برخورد توام با احترام که بی تردید این اتفاق رخ داده است. بی تردید ما، انسان‌ها را دیگر براساس رنگ پوستشان یا اسم فامیلی آن‌ها (که نشان دهنده ملیت اصلی شان است) قضاوت نمی‌کنیم. بی تردید، ما کرامت انسانی اساسی و صداقت و راستگویی از مقامات بلندپایه کشور را انتظار داریم. اما حالا مردم بیدار شده اند و متوجه شده اند که نمی‌توان این اصول را مسلم و قطعی تصور کرد و باید برای این امور مبارزه کرد. در این بیداری بزرگ، بنده امید را حس می‌کنم. شما جوانان باعث می‌شوید که من بسیار امیدوارتر باشم.»

انتهای پیام/

اظهارات اوباما در کارزار انتخاباتی

برچسب ها: انتخابات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
اوباما: با این حرفها فقط میتوانید ملت خودتان را رنگ کنید آنهم برای بدست آوردن چند صندلی بیشتر...
آخرین اخبار