فرماندار ریگان گفت:با توجه به شرایط شهرستان کتاب‌های هدفمند برای دانش آموزان وقشرجوان منطقه برنامه ریزی شود.

کتاب‌های هدفمند برای منطقه برنامه ریزی شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان گفت: پتانسیل‌ها وظرفیت‌ها را در شهرستان شناسایی و برای آن‌ها برنامه ریزی کنید.

وی افزود: ساختمان کتابخانه عمومی  تا یک ماه آینده در شهرستان ریگان راه اندازی خواهد شد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه در بخش گنبکی ظرفیت‌ها وپتانسیل‌هایی برای ایجاد کتابخانه وجود دارد اظهار کرد: راه اندازی کتابخانه عمومی در این بخش از ضروریات می‌باشد.

باقری تصریح کرد: ۷۰ درصد جمعیت شهرستان جمعیت روستایی می‌باشد که جهت رونق مطالعه این مناطق یک مینی بوس سیارکتابخوانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود:در شهرستان ریگان تعدادی از مسولین عدم علاقه به مسائل سیاسی را در کار‌های اجرایی دخالت می‌دهند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان در ادامه از برنامه‌های هفته کتاب به راه اندازی نمایشگاه بزرگ کتاب شهرستان خبر داد وبیان داشت: این نمایشگاه از اوایل هفته  آینده تا پایان هفته برای علاقمندان دایر است.

ولی الله موسی زاده از راه اندازی بخش نذر کتاب در هفته کتابخوانی در شهرستان ریگان خبر داد وعنوان کرد: افرادی که کتاب‌هایی در منازل دارند که ان‌ها را مطالعه کرده اندمی‌توانند با تحویل آن‌ها به کتابخانه عمومی کتاب جدید دریافت کنند.

وی از مسابقه کتابخوانی در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خبر داد وتصریح کرد: این مسابقه به میزبانی کانون فرهنگی هنری بیت الاحزان ریگان برگزار می شود.

در شهرستان ریگان دو کتابخانه عمومی وجود دارد.

انتهای پیام/ح

کتاب های هدفمند ومناسب ریگان نیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.