سخنگوی رسمی گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران از آغاز در حکم مرده است و بر این کشور تأثیری نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد محیی، سخنگوی رسمی گردان‌های حزب‌الله عراق، اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران را بی‌تاثیر توصیف کرد.

او گفت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران از آغاز در حکم مرده است و بر جمهوری اسلامی ایران تأثیری نخواهد داشت.

سخنگوی رسمی گردان‌های حزب‌الله عراق همچنین با اشاره اقدامات مداخله‌جویانه واشنگتن در این کشور گفت: آمریکا در امور داخلی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی عراق مداخله می‌کند و با مقاومت عراق اعلام دشمنی کرده است. آمریکا امنیت عراق را به بازی گرفته و عراق را به صحنه رویارویی با ایران و سوریه تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
سیدمحمدمحیی : ملت عراق باید کاری را که ایرانیها در سال 1357 کردند بکنند یعنی دستان آمریکا را از خاک و ثروت خود قطع کنند چون سفارتخانه این کشور در خاک هر کشور یعنی مرکز جاسوسی با ادوات پیشرفته زمینی و ماهواره ای و تا از شما شنود و جاسوسی میشود روی آرامش( توسط آمریکائیها) را نخواهید دید مگر مبارزه ای نفس گیر با این جرثومه فساد در تمام شئون مملکتی داشته باشید.....مرگ بر آمریکا .... لبیک یا حسین(ع) ....هیهات منا الذلة......
آخرین اخبار