به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه این مدل از سری خودروهای کارخانه خودروسازی اولیانوفسک ( Ulyanovsk) جدید است، پاتریوت (Patriot) برای مدت 13 سال است که در حال تولید است. در حالی که به سختی پیشرفتهترین خودروی آفرود جادهها است، شرکت سازنده آن هر ساله تمام تلاش خود را برای ارتقای این خودرو انجام میدهد.
گذشته از اصلاحات و پیشرفتهای فنی در سال های 2014 و 2016، طراحی پاتریوت از زمان آغاز اولین سال خود در سال 2005 عمدتا بدون تغییر بوده است. تغییرات در طول سالها شامل نورپردازیهای جدید، پنجره به روز شده و پانل جلویی جدید در کابین بوده است. به روز رسانی بعدی، اگر چه آخرین ارتقا نخواهد بود، به سبکی قبل انجام شده است.
یک رنگ متالیک جدید (Blue Baikal) و یک طراحی خیره کننده برای چرخ های 18 اینچی در نظر گرفته شده است. یک بسته جدید اکسپدیشن نیز در دسترس است و یک نردبان عقب و لاستیک بیرونی BFGoodrich به خودرو اضافه شده است. این موارد قبلا بخشی از پاتریوت مخصوص نسخههای گران قیمت بود اما دیگر این گونه نیست. در درون این خودرو تغییراتی زیادی دیده نمیشود.دستگیرهها در گوشه A- قرار گرفته اند.
سخت است که از موتور قدرتمند Patriot و موتور torquier در زیر کاپوت این خودرو چشمپوشی کرد. تغییرات کم ظاهری این خودرو، اتفاقات انقلابی موتور آن را تحت تاثیر قرار نمیدهد. این تنظیم جدید 150 اسب بخار و 173 پوند گشتاور را از یک خودروی چهار سیلندر 2.7 لیتری و کامیون Profi قرض گرفته است. این یک نسخه به روز شده از موتور پاتریوت است. موتور جدید با توجه به پیستونها و یک سیلندر جدید، سوپاپ اگزوز مقاوم در برابر حرارت، موتور زمان بندی شده و میزان فشرده سازی که از 9.1 به 9:8:1 رسیده است، دارای 15 اسب بخار اضافی و 13 پوند فوت گشتاور است. همچنین در این خودرو یک اگزوز دو سر وجود دارد که UAZ از آن به عنوان "عنکبوت" یاد میکند.
بیشتر بخوانید: احتمال حذف اسکنر عنبیه چشم در گوشی جدید سامسونگ
انتهای پیام/