جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ فاش شد

جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند سامسونگ با صفحه تاشو فاش شده است و انتظار می‌رود این گوشی هفته بعد معرفی شود.

جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زیادی است که صحبت‌های از گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو زیاد شده است و هر کسی به دنبال خبری از این نوع گوشی‌ها است تا متوجه شود گوشی‌های تاشو در آینده چه تغییراتی خواهند کرد. چند روز پیش بود که FlexPai به عنوان اولین گوشی تاشو در جهان معرفی شد. این گوشی دارای یک لولا در مرکز نمایشگر خود بود که آن را به دو نیمه تقسیم می‌کرد و سایز این صفحه نمایش را کاهش می‌داد. این در حالی است که اکثر جمعیت جهان بر این باور بودند که اولین گوشی هوشمند تاشوی جهان متعلق به سامسونگ یا یک شرکت بزرگ دیگر باشد. در هر صورت، به تازگی اخباری جدید از سامسونگ منتشر شده که جزئیات بیشتری از این گوشی سامسونگ را فاش می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ این ماه، پشت درهای بسته کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا معرفی شود اما شانس اینکه این گوشی به صورت رسمی رونمایی شود کم است. آخرین اطلاعات درباره گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی اوایل هفته بعد معرفی خواهد شد.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، این گوشی Galaxy F نام خواهد گرفت و F مخفف کلمه Foldable به معنی تاشو است و با شماره مدل SM-F900U شناخته خواهد شد. همانطور که متوجه شده‌اید، این گوشی هوشمند نامی شبیه خط Galaxy S خواهد داشت. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که واحدهای پیش تولید آن در آمریکا با شماره ساخت نرم‌افزاری F900USQU0ARJ5 مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، این دستگاه دارای یک نسخه منحصر به فرد از رابط کاربری اندروید خواهد بود که در شراکت با گوگل توسعه داده شده است. دستگاه‌هایی با شماره مدل SM-F900F و SM-F900N هم احتمالا برای بازارهای اروپایی و آسیایی هدفگذاری شده‌اند. این مسئله ثابت خواهد کرد که این گوشی توسط سامسونگ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ درپوش اطلاعات مربوط به مشخصات سخت‌افزار خود را محکم گذاشته باشد و تنها اطلاعات سخت‌افزاری که از این گوشی منتشر شده و هنوز تأیید نشده، این است که Galaxy F دارای حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابات است. متخصصان فناوری هم برای این گوشی قیمت 2هزار دلاری را پیش‌بینی کرده‌اند.

با این وجود، در مورد همه اخبار مربوط به این گوشی‌ها باید هوشیار باشیم چرا که منابع فاش کننده اطلاعات این اطلاعات را به طور کامل تأیید نکرده‌اند و این احتمال هم وجود دارد که این اطلاعات مربوط به گوشی گیمینگ آینده کمپانی بزرگ کره‌ای باشد.


بیشتر بخوانید: اولین گوشی هوشمند تاشوی جهان رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

مشخصات بیشتری از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار