نمونه اولیه گوشی دونمایشگره مایکروسافت +تصاویر

مایکروسافت نمونه اولیه اسمارت‌فون خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته که قرار است دارای دو نمایشگر باشد و نمایشگر دوم آن از جوهر الکترونیکی استفاده کند.

نمونه اولیه اسمارت‌فون مایکروسافت جایگزین نمایشگر دوم آن با جوهر الکتریکی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از کمپانی‌ها خود را برای سال بعد آماده می‌کنند تا بتوانند اولین گوشی‌های هوشمند تا شو با دو نمایشگر را وارد بازار جهانی کنند اما هنوز برخی از شرکت‌ها وجود دارند با ایده این گوشی‌های هوشمند دو نمایشگره مشکل دارند و به دنبال راهی برای جذابتر نشان دادن آن هستند. گوشی هوشمند دو نمایشگره Axon M ساخت شرکت ZTE با این که اولین گوشی از نوع خود بود، فرصت خود را برای موفق شدن در بازار از دست داد. این گوشی ساخت ZTE با دو نمایشگر روی کاغذ یک ایده خوب به نظر می‌رسید اما اجرای آن به فراموشی سپرده شد.

در میان تب بازار برای گوشی‌های دو نمایشگره، مایکروسافت تم کاملا متفاوتی به این ایده داد، هرچند، انتظار نمی‌رود که گوشی طراحی شده توسط سامسونگ، نور روز را ببیند و تولید شود. به تازگی در شبکه اجتماعی توئیتر، نمونه اولیه‌ای از گوشی Lumia 640 شرکت مایکروسافت به اشتراک گذاشته شده است که نمایشگر دوم این گوشی را با یک کاور در فرم جوهر الکترونیکی نشان می‌دهد. این طرح مفهومی گوشی هوشمند مایکروسافت به نام Display Cover شناخته می‌شود که به منظور پیشرفت در بهره‌وری و راحتی تولید خواهد شد و به مصرف‌کنندگان به صورت همزمان راه حلی کارآمد ارائه می‌دهد.

نمایشگر دوم این دستگاه که در اصل یک کاور با نمایشگر است عملکرد لمسی به طور کامل از خود ندارد. در عوض، مایکروسافت پنج دکمه لمسی در انتهای آن در نظر گرفته است که به مدار رابط کاربری آن وصل می‌شود. این مدار در پشت گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند و از طریق سیم‌هایی که از لولای کاور و نمایشگر رد می‌شوند، به کاور وصل می‌شود.

این شرکت ادعا می‌کند Display Cover خود از یک قاب پارچه لمسی نرم ساخته شده است که به صفحه نمایش و مدار پشت دستگاه اصلی وصل خواهد شد.

نمونه اولیه اسمارت‌فون مایکروسافت جایگزین نمایشگر دوم آن با جوهر الکتریکی می‌شود

نمونه اولیه اسمارت‌فون مایکروسافت جایگزین نمایشگر دوم آن با جوهر الکتریکی می‌شود


بیشتر بخوانید:  مایکروسافت مقام دوم سودآورترین شرکت جهان را از آمازون پس گرفت


انتهای پیام/

مایکروسافت یک گوشی با دو نمایشگر تولید خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار