توئیتر به کاربران اجازه ریپورت کردن حساب‌های فیک را می‌دهد

توئیتر در ادامه حذف کردن اکانت‌های فیک، به کاربران خود اجازه می‌دهد که حساب‌های کاربری فیک این شبکه اجتماعی را ریپورت کنند.

توئیتر به کاربران اجازه ریپورت کردن کاربران فیک را می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توئیتر نسبت زیادی از پروسه ریپورت کردن حساب‌های کاربری خود را به روز رسانی کرده است، مخصوصاً ریپورت آن دسته از حساب‌های کاربری که با ربات درست شده‌اند و یا فیک هستند و خود را به عنوان یک شخص جا می‌زنند. وقتی کاربران گزینه «it's suspicious or spam» را در گزینه ریپورت انتخاب کنند، زیر گزینه‌هایی از جمله گزینه‌ای که می‌گوید این حساب کاربری فیک است، نشان داده می‌شود و کاربران می‌توانند با انتخاب آن دلیل خود را به صورت جزئی‌تر بگویند.

توئیتر این خبر را در حساب کاربری امنیت رسمی خود در این شبکه اجتماعی اعلام کرد و در حال حاضر روی دو سرویس موبایلی و نسخه تحت وب آن فعال است. البته، توئیتر این امکان را با جزئی‌تر کردن انتخاب‌ها در اختیار کاربران قرار داده اما مشخص نیست که پس از گزارش شدن این نوع حساب‌های کاربری این شبکه اجتماعی در ایجاد امنیت خود چه اقداماتی انجام خواهد داد. حال، مشخص نیست که ریپورت شدن این صفحات احتمال حذف شدن آن‌ها از توئیتر را بالا می‌برد یا خیر. گفتنی است دلیل این کار توئیتر منطقی است چرا که ممکن است یک گروه با هماهنگی تعداد بی شماری گزارش نادرست ارسال کند و سعی در جا زدن یک حساب کاربری حقیقی به جای حساب کاربری جعلی باشد.

بر اساس صحبت‌های یکی از سخنگویان توئیتر، جریان جدید ریپورت کردن حساب‌های کاربری به توئیتر اجازه خواهد داد تا اطلاعات جزئی بیشتری جمع‌آوری کند در نتیجه این شبکه اجتماعی قادر خواهد بود تا حساب‌های اسپم بیشتری را به درستی شناسایی و حذف کند. با جزئیات بیشتر برای تحقیق، توئیتر قادر خواهد بود منابع بیشتری به روند بررسی خود درباره اکانت‌ها اضافه کند.

این فعالیت‌های توئیتر نشان می‌دهد که توئیتر اقدام خود برای مسدود کردن بات‌ها، اسپم‌ها و حساب‌های جعلی را به صورت جدی‌تری دنبال می‌کند. توییتر در ماه جولای اعلام کرد که ۷۰ میلیون حساب کاربری را طی ماه‌های می و جولای به‌دلیل نقض قوانین این شبکه‌ی اجتماعی و فعالیت‌های مخرب، مسدود کرده است.


بیشتر بخوانید: توئیتر نقض قوانین را به کاربران خود اطلاع می‌دهد


انتهای پیام/

کاربران توئیتر می‌توانند حساب‌های فیک را گزارش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار