اشتراک گذاری ویدئوهای IGTV در استوری اینستاگرام ممکن شد

اینستاگرام در اقدامی جدید به کاربران خود اجازه می‌دهد که ویدئوهای IGTV را در استوری‌ها به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاشتن ویدئوهای IGTV به استوری اینستاگرام اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام امروز یک قابلیت جدید به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوهای IGTV را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. با لمس کردن آیکون موشک کاغذی در IGTV گزینه‌ای با مضمون «Add video to your story» باز خواهد شد و دوستان آن کاربر می‌توانند پریویو را لمس کنند و کل ویدئو را در IGTV مشاهده کنند.

تا به حال، ممکن بود که کاربران یک لینک را از IGTV اکانت‌های تجاری در استوری اعلام کنند و کاربران دیگر با بالا کشیدن صفحه، ویدئوی کامل آن را در IGTV مشاهده کنند. قابلیت جدید این امکان را برای کاربران فرهام خواهد کرد تا یک پیش نمایش از آن را در استوری خود به اشتراک بگذارند؛ درست مانند قابلیتی که به کاربران اجازه می‌داد تا برخی پست‌ها را در استوری خود ریپست کنند.

اینستاگرام از ماه ژوئن تا به حال هیچ آمار و ارقامی از میزان پیشرفت IGTV منتشر نکرده است اما این قابلیت تازه معرفی شده یک اقدام احتیاطی برای پر کردن فاصله بین IGTV و اپلیکیشن اصلی اینستاگرام است. گفتنی است، IGTV به عنوان یک اپ مستقل هم منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: فیس‌بوک از تصاویر سه بعدی پشتیبانی می‌کند


انتهای پیام/

اشتراک گذاری ویدیوهای IGTV در استوری‌های اینستاگرام ممکن شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
راحیل
۰۰:۰۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
خوب اون گزینه add to your storyواسه من نیست.اینستامم آپدیت شدس .ولی متاسفانه بازم نیست باب چکار کنم؟
آخرین اخبار