مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: جهاددانشگاهی، جوانان را باور کرده و با اعتماد و تکیه بر توانمندی آنان توانسته ‌است موفقیت‌های ارزنده‌ای در حوزه‌های علمی و پژوهشی کسب نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان این مطلب در بازدید از جهاددانشگاهی استان اردبیل افزود: بزرگترین قصور ما این است که جوانان را باور نکرده‌ایم در حالی که جوانان خیلی توانمند هستند و فراهم کردن امکانات برای فعالیت‌شان باعث می‌شود که آنان بیشتر به صحنه بیایند و به ایفای نقش خود بپردازند.

وی جهاددانشگاهی را مجموعه‌ای پویا و قابل اعتماد عنوان و تصریح کرد: جوانان برای حضور مؤثر در جامعه نیاز به امید و فضای مناسب برای فعالیت دارند که جهاددانشگاهی این مهم را، محقق کرده‌است و در سایه این امر شاهد موفقیت‌های خوبی در واحد اردبیل هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به توسعه علمی و آموزشی استان کمک شایانی کرده‌است، خاطرنشان کرد: کارکنان این نهاد انقلابی با کمال علاقه و دلسوزی، وظیفه خود را انجام می‌دهند که این کار علاوه بر خشنودی ارباب رجوع، اجر معنوی به همراه دارد.

محمدلو با بیان اینکه متأسفانه اکثر ادارات کشور دچار روزمرگی شده‌اند، اضافه کرد: امروز از نزدیک فعالیت کارکنان جهاددانشگاهی را دیدم و لذت بردم چرا که در این نهاد کار کارمندی انجام نمی‌گیرد بلکه همه شاغلان در آن با تمام توان در عرصه‌های پژوهشی، درمانی، آموزشی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی امکانات و تجهیزات آموزشی و درمانی جهاددانشگاهی را خوب و مناسب دانست و افزود: ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در جهاددانشگاهی اردبیل را برای بهره‌گیری در رفع نیازهای استان به متولیان امر انعکاس خواهم داد و برای رسیدن این نهاد انقلابی به برنامه‌های پیش‌بینی شده خود، مساعدت و حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

محمدلو، فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز را در افزایش امید به خانواده‌ها و کاهش هزینه و خطرات احتمالی زوجین نابارور در مراجعه به استان‌های دیگر برای درمان مشکل خود مؤثر دانست و گفت: این مرکز از لحاظ تجهیزات درمانی و خدمات قابل ارائه در آن با مراکز سایر استان‌ها رقابت می‌کند و در برخی ‌شاخص‌ها پیشرفته‌تر از آنان است.  

انتهای پیام/ح

جوانان برای حضور مؤثر در جامعه نیاز به امید و فضای مناسب دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.