رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از ارائه خدمات آموزشی به بیش از 6 هزار نفر در مراکز جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از ارائه خدمات آموزشی به بیش از 6 هزار نفر در سال گذشته در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل در سطح استان خبر داد و افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی مهارت محور و اشتغالزا، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شعبه پارس‌آباد با حمایت‌های بی دریغ استاندار اردبیل و مسئولان این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه واگذاری مأموریت‌ از سوی مسئولان، وظیفه ما را سنگین می‌کند، اظهار داشت: این نهاد سعی می‌کند تمام مأموریت‌های خود را در شأن استان و به نحو احسن انجام دهد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن ابراز خشنودی از حُسن اعتماد استاندار اردبیل در واگذاری برخی از پروژه‌های استان به جهاددانشگاهی گفت: این نهاد در راستای رفع دغدغه‌های مسئولان استان آمادگی دارد تا فعالیت‌های مورد نیاز استان در بخش‌های آموزشی و تحقیقاتی را انجام دهد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه در آینده نزدیک مرکز آموزش تخصی کوتاه مدت در شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر هم ایجاد خواهد شد، افزود: معاونت آموزشی واحد اردبیل آماده است تا دوره آموزشی «آشنایی با کسب و کار» را برای توانمندسازی بانوان استان برگزار کند.

وی به تحصیل بیش از 400 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، فضای مناسب و امکانات تحصیلی مناسبی در این مرکز فراهم شده است و خدمات آموزشی با کیفیت بالایی به دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ایجاد مرکز رشد گیاهان دارویی توسط جهاددانشگاهی را گامی مهم و مؤثر در توسعه فناوری استان عنوان و خاطرنشان کرد: در این مرکز تجهیزات آزمایشگاهی و فضای فیزیکی لازم برای پژوهشگران و فناوران حوزه گیاهان دارویی استان که بیشتر آنان جوان هستند فراهم شده‌است تا ایده خود را به محصول و ثروت تبدیل نمایند.

انتهای پیام/ح

تحصیل بیش از 400 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.