رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: امسال مرکز آموزش تخصصی در شهرستان خلخال ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی ،رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های جهاددانشگاهی در شهرستان خلخال اظهار داشت: در راستای کارآفرینی و توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز حوزه اشتغال به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، جهاددانشگاهی تمام فعالیت‌های آموزشی خود را به سمت دوره‌های آموزشی شغل محور سوق داده است.

وی ایجاد مرکز آموزش تخصصی در شهرستان خلخال را از مفاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل دانست و گفت: ایجاد این مرکز امسال از برنامه‌های اولویت‌دار جهاددانشگاهی است که امیدواریم با همراهی مسئولان شهرستان تا پایان سال محقق شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از آمادگی این نهاد برای انجام مأموریت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در شهرستان خلخال خبر داد و افزود: جهاددانشگاهی در راستای تسهیل دسترسی به آموزش‌های تخصصی مورد نیاز درصدد ایجاد مراکز آموزشی در تمام شهرستان‌های استان است.

اوچی اردبیلی با اشاره به تنوع گیاهان دارویی و جاذبه‌های گردشگری خلخال بیان کرد: برای استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه شهرستان باید کارهای تحقیقی و عملیاتی انجام گیرد تا بتواند چهره اقتصادی و گردشگری آن را تغییر دهد.

وی از آمادگی جهاددانشگاهی برای معرفی سیمای گردشگری شهرستان خلخال از طریق رسانه‌های وابسته به جهاددانشگاهی خبر داد و تصریح کرد: با راه‌اندازی شعبه جهاددانشگاهی در خلخال، این شهرستان می‌تواند از تمام خدمات این نهاد استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

معرفی تنوع گیاهان دارویی و جاذبه های گردشگری خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.