عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمریکا بداند که دیگر تراژدی جدیدی برای رونمایی در ۱۳ آبان نخواهد داشت.

آمریکا تراژدی جدیدی برای رونمایی در ۱۳ آبان نخواهد داشت/مردم غیرتمندانه‌تر از هرسال در حماسه ۱۳ آبان حضور پیدا کنندحجت الاسلام والمسلمین احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: ملت شریف ایران انسان‌های با بصیرت، آگاه و دشمن شناسی هستند که همواره از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

وی افزود: حضور مردم در حماسه ۱۳ آبان بیانگر خوی مبارزه طلبی آنها با استکبار آمریکایی است، چرا که ملت ایران حاضر نیست که بازیچه سیاست‌های کثیف و شیطانی سران آمریکا قرار بگیرد.

سالک تصریح کرد: مردم ایران باید پرشورتر و غیرتمندانه‌تر از سال‌های گذشته در حماسه ۱۳ آبان حضور پیدا کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی بیان کرد: در شرایطی که ۱۳ آبان روز اعمال فصل جدیدی از تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است حضور پرشور مردم در این روز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال است که در تحریم‌ها به سر می‌برد و در همین شرایط به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کرده است، مقام معظم رهبری نیز الگوی اسلامی پیشرفت را برای ۵۰ سال آینده ترسیم کرده اند که یکی از افق‌های آن مبارزه با استکبار است.

سالک گفت: آمریکا طی سالیان گذشته همواره سعی کرده که با اعمال تحریم‌های ظالمانه نا امیدی را به بطن جامعه ما تزریق کند، اکنون نیز باید در سطح بین المللی خجالت بکشد که از هیچ حربه‌ای برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران چشم پوشی نکرده است.

وی افزود: آمریکا بداند که دیگر تراژدی جدیدی برای رونمایی در ۱۳ آبان نخواهد داشت، یقیناً مردم ایران ۱۳ آبام امسال را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار