کمپانی اپل گوشی‌های قدیمی iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را با طراحی ظاهری بهتر و قیمتی پایین‌تر دوباره می‌فروشد.

اپل گوشی‌های iPhone 8 و iPhone 8 Plus را با قیمت 499 دلار دوباره می‌فروشدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل به تازگی آغاز به فروش دوباره نسخه‌های دوباره طراحی شده iPhone 8 و iPhone 8 Plus، محصولات سال قبل خود کرده است. این کمپانی فروش iPhone 8ها را در فروشگاه آنلاین خود آغاز کرده است.

نسخه دوباره طراحی شده iPhone 8 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد که 100 دلار کمتر از قیمتی است که سال پیش اپل برای آن ارائه کرده بود. iPhone 8 Plus هم با حافظه 64 گیگابایتی ارائه شده و قیمت آن 599 دلار است که این قیمت هم 100 دلار از قیمت اصلی سال گذشته آن کمتر است. هر دو نسخه این گوشی‌ها آنلاک شده‌اند و باید با هر چهار شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه آمریکا کار کنند.

باید به خاطر سپرد که این گوشی‌های دستگاه‌هایی هستند که توسط خود اپل طراحی شده‌اند به این معنی که آن‌ها تست شده، گواهینامه‌دار، دارای باتری بزرگتر و بدنه‌ای جدید هستند و با گارانتی یکساله برای مشتریان ارائه خواهند شد که می‌توان این گارانتی را با +AppleCare افزایش داد.

با این تفاسیر، دو گوشی iPhone 8 و iPhone 8 Plus طراحی جدید ارزانترین مدل‌هایی از آیفون‌های این روزهای اپل هستند که از بقیه مدل‌های آیفون ارزانتر هستند؛ حتی از iPhone XR. اگر کسی ظاهر دارای بریدگی بالای صفحه نمایش آیفون‌ها را نپسندد و به حاشیه‌های سری 8 اهمیت ندهد و نخواهد میزان زیادی پول برای گوشی‌های iPhone خرج کند، این آیفون‌ها می‌توانند بهترین گزینه باشند.

گفتنی است، این گوشی‌ها به صورت محدود تولید خواهند شد و به سرعت می‌توانند به فروش برسند.

iPhone 8 و iPhone 8 Plus پرچمداران اپل در سال گذشته بودند که با طراحی قدیمی پرچمداران اپل تولید شده بودند و در صفحه نمایش خود دارای حاشیه زیادی بودند. این گوشی‌ها سال گذشته به دلیل معرفی شدن iPhone X زیر سایه این گوشی با طراحی نوآورانه آن شدند و زیاد به فروش نرسیدند.


بیشتر بخوانید: آیفون‌ها در آمریکا از دو سیمکارت پشتیبانی نمی‌کنند


انتهای پیام/

iPhone 8 و iPhone 8 Plus با قیمت 499 دلار به فروش خواهند رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار