رئیس پلیس راه مازندران گفت: برخی جاده‌های مازندران عصر امروز بارانی و لغزنده است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، در حال حاضر ترافیک جاده هنوشهر از پلیس راه نور، جاده قدیم کندوان و آزاد راه کندوان و جاده سوادکوه شاهد بارش باران هستیم.

وی به رانندگان توصیه کرد به علت لغزندگی جاده‌ها با سرعت مطمئن در این مسیر‌ها تردد و در صورت امکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز، سوادکوه، چالوس و کیاسر، کناره و سوادکوه عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد انواع کشنده های سنگین در جاده هراز ممنوع است و تا ساعت ۱۴ امشب این محدودیت ادامه دارد ، گفت: با توجه به استقرار سامانه بارشی و سرد در استان از امشب واحتمال بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ.

آخرین وضعیت رفت و آمد در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.