مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:عملیات احداث پل‌های گلستانه و هاشم آباد سیلوانای ارومیه با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:: علی رغم بروز برخی مشکلات من جمله بارندگی‌های اخیر و گرانی مصالح عملیات احداث پل‌های گلستانه و هاشم آباد منطقه سیلوانای ارومیه با جدیت دنبال می شود.

ارسلان شکری گفت: پل گلستانه با سه دهانه ۱۸ متری و با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه کرد افزون بر هفت هزار میلیون ریال تاکنون در حال احداث است و عملیات تخریب پل قدیمی آسیب دیده از سیل، پی کنی شمع‌ها به تعداد ۲۸ عدد، آرماتوربندی شمع‌ها، جاگذاری آرماتور‌های شمع‌ها و بتن ریزی آن‌ها، آرماتوربندی تیر‌های پیش ساخته به تعداد ۸ عدد، پی کنی و آرماتوربندی دو عدد فنداسیون، بتن ریزی دو فنداسیون پل و آرماتور بندی دو کوله پل در آن انجام شده است.

شکری همچنین ادامه داد: پل هاشم آباد نیز با سه دهانه ۱۶ متری و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مبلغ نزدیک به ۵ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده تا کنون در حال احداث است که تخریب دو دهانه پل قدیمی آسیب دیده از سیل، اجرای فنداسیون و پایه موقت برای پل خرپایی و نصب آن، پی کنی و اجرای فنداسیون پایه وسط پل، احداث پایه سنگی وسط پل، اجرای تیر بتنی به تعداد ۸ عدد، نصب و جاگذاری تیر‌های بتنی، آرماتور بندی و بتن ریزی عرشه پل، آرماتور بندی و بتن ریزی پیاده رو پل و قرنیز پل و همچنین شروع عملیات رادیه و برید از عمده کار‌های انجام شده در آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: با شروع بارش‌ها، تیم‌های راهداری این اداره کل در منطقه حاضر شدند و با تلاش‌های شبانه روزی خود تردد در پل فلزی موقت هاشم آباد برقرار نمودندو پل موقت و فلزی گلستانه را هم که بر اثر بارش‌های اخیر آسیب دیده بود احیا نمودند.

شکری گفت: خوشبختانه مشکلی در تامین اعتبار احداث پل‌های گلستانه و هاشم آباد وجود ندارد و امید است این پل‌ها در سه ماه آینده به بهره برداری برسد.
 
وی در پایان اشاره کرد: کل اعتبار اختصاص یافته برای تمامی عملیات‌های فنی و احداث پل هاشم آباد یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون و پل گلستانه نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.
 
انتهای پیام/م
 

پل هاشم آباد و گلستانه بازسازی می شوند

برچسب ها: حمل و نقل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.