مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از خدمات دهی ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

خدمات دهی ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به زائرین اربعین حسینیمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛گفت: تا کنون افزون بر ۲۲۰ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافری استان برای خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) و مشتاقان پیاده روی اربعین را برعهده گرفته اند که نزدیک به ۷ هزار زائر حسینی را به پایانه مرزی مهران منتقل کردند.

ارسلان شکری یادآور شد: طبق مصوبه اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی صاحبان موسسات و شرکت‌های مسافربری استان نرخ حمل مسافر اربعین حسینی در شهر ارومیه برای اتوبوس‌های جفت صندل ۱۰۰ هزار تومان و برای اتوبوس‌های تک صندل ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: این نرخ برحسب مسافت در سایر شهر‌ها متفاوت است بعنوان مثال در شهر‌های پلدشت و شوط نرخ کرایه اتوبوس‌های جفت صندل به ترتیب ۱۷۰ و ۱۶۰ هزار تومان و نرخ کرایه اتوبوس‌های تک صندل نیز برای دو شهر یاد شده ۲۱۰ هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: بیشترین اتوبوس‌های اعزام شده از شهرستان ارومیه با نزدیک به ۱۷۰ اتوبوس بوده که این تعداد اتوبوس تقریبا ۵ هزار زائر را به پایانه مرزی مهران انتقال داده اند.

شکری از زائران درخواست کرد برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و آرامش در ورودی‌های پایانه مرزی مهران حرکت خود را به روز‌های آخر نگذارند و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده سفر خود را آغاز کنند.

 

انتهای پیام/ی

 

انتقال 220 دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی به مهران

برچسب ها: اربعین97 ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.