سامانه فیش حقوقی کارکنان شهرداری ارومیه از راه اندازی سامانه فیش حقوقی کارکنان شهرداری ارومیه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با بیان راه اندازی سامانه فیش حقوقی کارکنان شهرداری ارومیه اظهار کرد: پیش از این شهرداری ارومیه فیش حقوقی را به صورت کاملا سنتی و دستی بین کارکنان خود توزیع می‌کرد که این موضوع باعث اتلاف وقت منابع انسانی، هزینه و  نا رضایتی نسبی نسبت به حفظ اطلاعات شخصی افراد می‌شد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سال ۱۳۹۶ طرح راه اندازی سامانه الکترونیکی فیش حقوقی تحت وب در دستور کار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه قرار گرفت و پس از بررسی‌های لازم توسط کارشناسان و متخصصان اداره نرم افزار، این پروژه به بهره برداری رسید.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: در آینده‌ای نزدیک این سازمان نسخه موبایلی این سامانه را در اختیار همکاران قرار می‌دهد.

اسدپور ادامه داد:کارکنان شهرداری ارومیه می‌توانند با مراجعه به آدرس سایت fish.urmia.ir از سوابق حقوقی خود در سنوات گذشته و حال، جزئیات پرداخت ها، گزارش گیری و شفاف سازی با حفظ حریم خصوصی هر فرد بهره‌مند و ضمنا بعد از هربار ورود به سامانه و انجام عملیات جدید پیامکی از طرف سامانه به پرسنل فوق جهت اطلاع رسانی ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: این سامانه در شهرداری مرکزی، مناطق پنج¬ گانه شهرداری، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، اداره املاک، سازمان آتش نشانی، سازمان پسماند، ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، سازمان حمل و نقل بار و مسافر، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، سازمان آرامستان و سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ارومیه راه اندازی شده و سایر زیرمجموعه‌های شهرداری ارومیه نیز تحت پوشش این سامانه قرار می‌گیرند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری ارومیه می‌توانند با مراجعه به مسئول امور اداری واحد مربوطه خود نسبت به درج شماره همراه خود در سیستم اقدام و بدون محدودیت زمانی و مکانی به این سامانه مراجعه و از اطلاعات مربوط به فیش حقوقی خود مطلع شده و در صورت نیاز پرینت بگیرند.

 

انتهای پیام/ی

 

راه اندازی سامانه فیش حقوقی کارکنان شهرداری ارومیه

برچسب ها: شهرداری ، بازنشستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
توحید حاج شاه ولدی
۲۱:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
حسین امامی
۲۲:۱۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
تشکرات
Iran (Islamic Republic of)
. Marzban4160
۲۲:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ولی مرزبان سرنقی
۲۳:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
خوبه