معاون حقوقی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت : شورای هماهنگی و امور حقوقی در وزارت نیرو مانند بسیاری از وزارتخانه های دیگر فعال شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن نعیم آبادی معاون حقوقی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران امروز در جلسه مدیران آب منطقه ای سراسر کشور در شرکت آب منطقه ای اصفهان ،‌ اظهار کرد : در وزارت نیرو مثل سایر وزارتخانه ها شورای هماهنگی و امور حقوقی فعال شده است که تحت لوای این شورا چهار کمیسیون تخصصی فعالیت دارد.

وی بیان داشت : یکی از این کمیسیون ها، کمیسیون نظارت و ارزیابی است که تا مدت ها این کمیسیون فعال نبوده و امروز با پیگیری های صورت گرفته ، فعال شده است.

ارزیابی و ممیزی دو فرآیند کاملا متفاوت

معاون حقوقی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران افزود : آنچه قابل توجه است اینکه ارزیابی و ممیزی یک مسئله نیست و دو فرآیند کاملا متفاوت از هم است که در شرکت های تابع وزارت نیرو اول ممیزی است و بعد در کمسیون روی شاخص های ارزیابی کار می کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مسئله ممیزی با محوریت چک لیست انجام می گیرد و بدنبال این هستیم که در کارگروه ممیزی رویکرد یکسان و درستی شک بگیرد.

نعیم آبادی ادامه داد: ممیزی در استان ها جهت دار، هدفمند و سودمند است و مستلزم هزینه و وقت گذاشتن است و باید تمامی استان ها مشارکت خوبی داشته باشند که بتوانیم از این جلسات بهره خوبی بگیریم.

رئیس کمیسیون ارزیابی عملکرد دفاتر حقوقی شورای هماهنگی وزارت نیرو نیز در این جلسه گفت : به منظور مشخص شدن جایگاه حقوقی شرکت های  آب منطقه ای تحت پوشش وزارت نیرو،‌ چک لیست ممیزی تعریف شده است.

وی بیان داشت : جلسه آموزشی ممیزین در شرکت آب منطقه ای اصفهان با حضور چندتن از اعضای هیئت ممیزی وزارت نیرو برگزار شد.

حسین زاده گفت : چک لیست ممیزی یکسال در کمیسیون مطرح بوده است که به منظور تهیه این چک لیست تاکنون جلسات متعددی با شرکت های مادر تخصصی برق، آب و آبفا داشتیم.

وی مطرح کرد: پس از جلسات ارزیابی چک لیست به تصویب کمیسیون تخصصی شورای هماهنگی حقوقی رسید.

شرکت منابع آب ایران اولین شرکت ممیزی برای دفاتر حقوقی

رئیس کمیسیون ارزیابی عملکرد دفاتر حقوقی شورای هماهنگی وزارت نیرو گفت:  برای این منظور در نظر داشتیم شرکت های مادر ممیزی برای دفاتر حقوقی معرفی کنیم و اولین شرکت ، شرکت منابع آب ایران بود.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد اطلاعات، چک لیست تهیه شده حاصل کار مشترک سه شرکت آب، برق و آبفا است

ممیزی شرکت های آب منطقه در کل کشور تا پایان امسال

 محمد دشتبان زاده آرانی مدیر استملاک اراضی آب منطقه ای اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: در انتهای سال ۹۵ ممیزی شرکت های آب منطقه ای در سراسر کشور مطرح و مقرر شد تا پایان امسال تمام شرکت های آب منطقه در کل کشور ممیزی شوند.

وی ادامه داد : به منظور انجام ممیزی شرکت های آب منطقه ای در سراسر کشور دو روز کارگاه داشتیم که بر پایه آن ۳۴۰ سوال در ۵ حوزه طراحی شد و دو نفر برای ممیزی هر شرکت انتخاب شدند که کارهای ممیزی انجام دهند.

مدیر استملاک اراضی آب منطقه ای اصفهان گفت : ممیزی شرکت آب منطقه ای استان اصفهان از اول آبان ماه انجام می گیرد و مقرر شده تیم های دو نفره در هر شرکت که پس از تهیه پاسخ این سوالات به یک ممیزی استاندارد برسند و بر پایه پاسخ ها امتیاز بدهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.