سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: تمام اعتراض حسینی به یک تصمیم داور بود و به همین دلیل به نشانه اعتراض شیاپ چانگ را ترک کرد.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: دیدار برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بازی‌های فینال برای تیم ما بود. تیم دانشگاه آزاد تیم قدیمی و ریشه داری است که تکواندوکاران خوبی در این تیم حضور دارند. هوگوپوشان تیم ما با انگیزه بودند و پرتوان و با تلاش برابر حریفان خود ظاهر شدند و تمام آمادگی خود را گذاشتند.

حساسیت دیدار تیم ما با دانشگاه آزاد روی مبارزات تکواندوکاران اثر دارد

او درباره واکنش میرهاشم حسینی به داوری لیگ در هفته سوم اظهار داشت: سینا بهرامی ورزشکار تیم ما برابر حسینی نماینده دانشگاه آزاد روی شیاپ چانگ رفت و مبارزه کرد. حساسیت دیدار شهرداری ورامین با دانشگاه آزاد روی مبارزات تکواندوکاران هم اثر دارد. در برخی از صحنه‌ها من هم به تصیمات داور به عنوان سرمربی اعتراض داشتم، اما صحبتی نکردم و اجازه دادم که این بازی پیگیری شود. برخی ضربات میرهاشم حسینی که به صورت بهرامی خورد خطا بود و باید ابطال می‌شد، اما داوران اعتقادی به این موضوع نداشتند.

خانلرخانی: تمام اعتراض حسینی به یک تصمیم داور بود/ باید مقابل سرمربی تیم ملی حرفه‌ای تر رفتار کرد

تمام اعتراض حسینی به یک تصمیم داور بود

خانلرخانی تصریح کرد: تمام اعتراض حسینی به یک تصمیم داور بود و به همین دلیل با وجود اینکه زمان بازی تمام نشده بود او به نشانه اعتراض شیاپ چانگ را ترک کرد. البته اگر هم می‌ماند با وجود اختلاف امتیاز ایجاد شده باز ورزشکار ما پیروز بود و تاثیری از نظر نتیجه نداشت.

باید مقابل سرمربی تیم ملی حرفه‌ای تر رفتار کرد

او درباره حضور فریبرز عسگری برای تماشای لیگ و تاثیر او بر رفتار میرهاشم حسینی گفت: من اگر بودم سعی می‌کردم برابر سرمربی تیم ملی حرفه ای تر رفتار کنم و به این شکل اعتراض نکنم. وجود عسگری بار روانی را روی حسینی گذاشت، اما تاثیری بر رفتار این ورزشکار نداشت.

به میرهاشم حسینی حق می‌دهم

خانلرخانی ادامه داد: من به میرهاشم حق می‌دهم چرا که او از رقابت‌های سخت گرندپری آمده بود و هنوز خستگی این رقابت‌ها را داشت. شاید خستگی و آسیب دیدگی و بار روانی حضور عسگری باعث شد که حسینی به این شکل اعتراض کند. من موقع مبارزه دیدم که تنها از یک پای خود استفاده می‌کرد و با همه این شرایط برای تیم دانشگاه آزاد تلاش کرد.

هنوز قراردادی با خدابخشی امضا نکردیم

سرمربی تیم شهرداری ورامین در مورد وضعیت مهدی خدابخشی گفت: مهدی از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده است و با توجه به در خواست خودش هنوز قراردادی با او امضا نکردیم چرا که می‌خواهد در ابتدا به درمان مصدومیتش بپردازد و زمانی که وضعیت مصدومیتش مشخص شد برای عقد قرارداد با تیم شهرداری تصمیم می‌گیرد.

او افزود: خدابخشی در این چند سال به تیم شهرداری کمک زیادی کرده است و دوست داریم که باز هم در تیم ما بازی کند، اما وضعیت سلامت او از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدوارم مجدد روی شیاپ چانگ لیگ و تیم ملی او را ببینیم.

خانلرخانی: تمام اعتراض حسینی به یک تصمیم داور بود/ باید مقابل سرمربی تیم ملی حرفه‌ای تر رفتار کرد

برای قهرمانی باید از سد تیم کن عبور کنیم

خانلرخانی درباره قهرمانی نیم فصل در لیگ برتر تکواندو گفت: اگر بخواهیم در نیم فصل لیگ در صدر جدول قرار بگیریم باید دو دیدار پایانی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم. البته مسابقه با تیم کن که از ورزشکاران خوبی برخوردار است و در حال حاضر در صدر جدول است برای تیم ما به نوعی حکم فینال را دارد پیروز شویم تا مسیر برای قهرمانی تیم هموار شود.

شرایط سختی را در نبود عرفانیان سپری کردیم

او درباره وضعیت پوریا عرفانیان گفت: این تکواندوکار از ناحیه لگن دچار مصدومیت شده است و با وجود اینکه می‌خواست برای تیم ما بازی کند، اما من اجازه ندادم چرا که سلامتی او اهمیت بیشتری داشت. عرفانیان یکی از بهترین‌های تیم ما است و شرایط سختی را در نبود او سپری می‌کنیم و مجبور شدیم در وزن ورزشکاران تغییری را ایجاد کنیم و یک وزن آن‌ها را بالا ببریم تا کمبود پوریا در تیم جبران شود. البته هنوز زمان بازگشت پوریا مشخص نیست و بستگی به وضعیت او و تصمیم پزشکان دارد.

غیبت هادی پور و عرفانیان شرایط مبارزه را یکسان کرد

خانلرخانی ادامه داد: البته نبود آرمین هادی پور در تیم دانشگاه آزاد به دلیل حضور در رقابت‌های گرنداسلم باعث شد که غیبت پوریا عرفانیان هم برای تیم ما در مبارزه با دانشگاه آزاد خیلی به چشم نیاد و شرایط برای هر دو تیم یکسان شد. الته معتقدم وجود بازیکنانی مانند عرفانیان و هادی پور تاثیر زیادی روی عملکرد سایر ورزشکاران تیم دارد و می‌توانند انگیزه آن‌ها را افزایش دهند.

هدفمان حضور پر قدرت در رقابت‌های جهانی است

خانلرخانی درباره رقابت‌های جهانی که آذرماه برگزار می‌شود عنوان کرد: با تصمیم فدراسیون قرار شد تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند و ابتدا باید ۲ رقابت پایانی نیم فصل لیگ را پشت سر بگذاریم و پس از آن برای این رقابت‌ها آماده شویم.

خانلرخانی: تمام اعتراض حسینی به یک تصمیم داور بود/ باید مقابل سرمربی تیم ملی حرفه‌ای تر رفتار کرد

لازم باشد برای قهرمانی جهان بازیکن هم قرض می‌گیریم

او ادامه داد: فرصت ما بسیار کم است ضمن اینکه هنوز دستورالعمل این رقابت‌ها اعلام نشده و ما نمیدانیم که در چند وزن می‌توانیم نماینده داشته باشیم. البته در صورت نیاز از برخی تیم‌های حاضر در لیگ هم نمانیده خواهیم گرفت تا پر قدرت ظاهر شویم روی سکو قرار گیریم.

شرایط رقابت‌های جهانی را برای تیم شبیه سازی می‌کنیم

سرمربی تیم شهرداری عنوان کرد: باتوجه به اینکه ورزشکاران ما در لیگ حضور دارند شرایط جسمانی و آمادگی آن‌ها در حد مطلوب است و خوشبختانه از این بابت مشکلی نداریم و در این فرصت زمان باقی مانده باید شرایط رقابت‌ها را برای تیم شبیه سازی کینم تا با آمادگی صد در صد راهی رقابت‌های جهانی شویم.

خانلرخانی در پایان درباره وضعیت تیم ملی پاراتکواندو که هدایت آن را بر عهده دارد گفت: در این ماه پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور اردوی آمادگی تیم ملی را آغاز می‌کنیم و برای رقابت‌های جهانی که به میزبانی کشور ترکیه برگزر می‌شود آماده خواهیم شد.


بیشتر بخوانید: اعتراض شدید ملی پوش تکواندو به عملکرد داوران لیگ برتر

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد

مهدوی: ایجاد التهاب به نفع تکواندو نیست/انتظار نادیده گرفتن قوانین از سوی تکواندوکاران بی مورد است

امیدی: داوران در لیگ تکواندو به سود هیچ تیم خاصی سوت نمی‌زند



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار