هفته سوم لیگ برتر تکواندو از صبح امروز شنبه آغاز شد که این رقابت‌ها با حواشی زیادی همراه بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم لیگ برتر تکواندو مردان کشورمان از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز شنبه پنجم آبان ماه با حضور ۸ تیم آغاز شد.

اعتراض شدید ملی پوش تکواندو به داوری لیگ برتر

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته 2 تیم تکواندو شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف یکدیگر رفتند که تکواندوکاران تیم دانشگاه آزاد اعتراض شدیدی به داوری داشتند.

میرهاشم حسینی ملی پوش تکواندو کشورمان به عنوان ورزشکار دانشگاه آزاد برابر سینا بهرامی از تیم شهرداری ورامین روی شیاپ چانگ رفت و در حالی که بازی به اتمام نرسیده بود به نشانه اعتراض شیاپ چانگ را ترک کرد و به مسئولان برگزاری و داوران اعتراض شدیدی داشت.

اعتراض شدید ملی پوش تکواندو به داوری لیگ برتر

پیش از این نیز عرفان ناظمی از تیم دانشگاه آزاد هم به دلیل اعتراض به داوری برابر امیر حسین امیدی هوگوپوش تیم شهرداری ورامین شیاپ چانگ را ترک کرد و بازی به سود تیم شهرداری ورامین تمام شد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان و محمد پولادگر رئیس فدراسیون از نزدیک نظاره گر هفته سوم رقابت‌ها بودند.

همچنین عرفان عسگری فرزند سرمربی تیم ملی برای نخستین بار در لیگ برتر بزرگسالان برای تیم تعاونی انقلاب شهریار به روی شیاپ چانگ رفت و توانست برابر حریف خود به پیروزی برسد.

اعتراض شدید ملی پوش تکواندو به داوری لیگ برتر

حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران تکواندو کشورمان در این باره به خبرنگار ما گفت: این اعتراضات و رفتار‌ها صورت جلسه شد و پس از اتمام رقابت‌های این هفته لیگ در کمیته انضباطی بررسی می‌شود و باید مربی و تکواندو کاران تیم دانشگاه آزاد نسبت به این برخورد‌ها پاسخگو باشند.


بیشتر بخوانید:خلیفه: تکواندو کاران به صورت شخصی آماده مسابقات گرند اسلم شدند

تکواندوکار نامدار کره‌ای برابر هادی‌پورزانو زد/ آرمین بر سکوی قهرمانی ایستاد

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد


انتهای پیام/

اعتراض میرهاشم حسینی به داوری لیگ برتر تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار