رییس فدراسیون ورزش روستایی کشور گفت: در سال‌های اخیر گام‌های بلندی برای توسعه ورزش روستایی برداشته شده که با احداث خانه‌های ورزش روستایی این برنامه شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی کشور در دیدار با استاندار قزوین گفت: با توجه به ضرورت توسعه ورزش در مناطق روستایی برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در سطح کشور اقدام شده است و در گام بعد برای راه اندازی مراکز ورزش روستایی در مرکز دهستان‌ها اقدام خواهد شد.

جعفری اضافه کرد: در کنار تجهیز و توسعه ورزش روستایی، المپیاد ورزش روستایی را نیز مدیریت می‌کنیم تا حمایت از ورزش روستایی را در دو بعد قهرمانی و همگانی پیش برده باشیم.

وی افزود: نواقصی نیز در این طرح وجود دارد که باید با توجه به طرح آمایش سرزمین برای رفع آن‌ها اقدام کرد.

جعفری افزود: با توجه به ویژگی‌های استان و مدیریت شایسته قزوین شاهد رشد و شکوفایی ورزش به ویژه در مناطق روستایی استان قزوین هستیم.

استاندار قزوین هم در این دیدار گفت: توسعه ورزش در مناطق روستایی که از امکانات کمتری برخوردار هستند موجب کشف استعداد‌ها و دریافت احساس برخورداری از نگاه عادلانه در توزیع خدمات می‌شود که بسیار ارزشمند است.

زاهدی افزود: در یک سال اخیر در توسعه ورزش به ویژه در حوزه قهرمانی و همگانی در مناطق روستایی و شهری وضعیت مناسب و روند رو به جلویی داشته است که باید از زحمات مسئولان و متولیان در این زمینه تشکر کرد.

وی گفت: به طور کلی توجه به روستا‌ها و مناطق عشایری از نظر توزیع عادلانه امکانات ارزشمند است و موجب ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی، جلوگیری از مهاجرت و افزایش سلامت جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با رییس فدراسیون ورزش روستایی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.