نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق علمی و اجرایی دژپسند درخشان است و عضو هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور است.

سوابق علمی و اجرایی دژپسند درخشان استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در صحن علنی امروز ہشنبه 5 آبان‌ماه) در موافقت با دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی، گفت: اکنون فشارهای اقتصادی بر مردم حاکم شده و خزانه‌داری آمریکا هم به عنوان یک پایگاه جنگ اقتصادی را علیه ایران مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: امروز که 4 وزیر پیشنهادی دولت به عنوان تیم اقتصادی معرفی شده‌اند، باید تصمیم بگیریم تا بتوانیم علیه فشار آمریکا که برای 13 آبان برنامه‌ریزی کرده‌است، آماده باشیم.

نماینده مردم سبزوار تأکید کرد: دژپسند به عنوان فردی پاکدست و دارای حسن شهرت در امور مالی، اداری و با سابقه خوب خدمت است و حتی یک نفر درباره سلامت مالی ایشان حرفی نزده است.

سبحانی‌فر بیان کرد: دژپسند در مقابل رانت‌خواری و ویژه‌خواری مقابله کرده و فردی مردمی و کشاورزان است که دغدغه مردم را کاملا متوجه می‌شود.

نماینده مردم سبزوار اظهار کرد: وی از بنیانگذاران اقتصاد مبتنی بر تجارت الکترونیک و اقتصاد شفاف است که در سازمان‌های اقتصادی سالها حضور داشته است.

سبحانی‌فر گفت: این وزیر پیشنهادی اقتصاد دارای تفکر استقرار اقتصاد بخش خصوصی است و به طور کامل به سیستم بانکی بیمه آشنایی دارد و به کاهش بیکاری، حمایت از معیشت خانواده و افراد کم بضاعت در برنامه‌های خود بسیار جدی توجه کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار