مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردیم و خوب به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

می‌توانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کاظم فرحانی جمعه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان که در شهر جم برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت تیم پارس جنوبی جم کار کردیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم.

وی بیان کرد: در نیمه نخست مسابقه روی اشتباهات فردی گل خوردیم و با صحبت‌هایی که بین دو نیمه انجام شد، در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردیم و خوب به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد انتقاد خبرنگاری در مورد عدم حضور سرمربی تیم نفت آبادان در نشست خبری قبل و بعد از بازی بیان کرد: اصحاب رسانه قشر زحمتکشی هستند و وظیفه داریم در خدمت آنان باشیم. صدای سرمربی تیم گرفته بود و قرار شد من در خدمت شما باشیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امسال ۸۰ درصد تیم ما عوض شده است و زمان می‌برد که تیم هماهنگ شود و امروز هم در نبود کرار از بازیکنان جوانان استفاده کردیم.

وی بیان کرد: نسبت به سال قبل خیلی خوب و روان بازی می‌کنیم و رفته رفته تیم بهتر کار می‌کند و در نتیجه‌گیری هم بهتر عمل کردیم و از امروز هم بهتر خواهیم شد.

فراهانی با بیان اینکه جاسم کرار در این تیم نقش بسیار مهمی بر عده دارد، ادامه داد: جاسم کرار عصای دست مربی است و توانمندی بالایی دارد و در نبود کرار جوانان ما خیلی خوب بازی کردند و شاهد عملکرد مطلوبی بودیم.

وی عملکرد بیژن حیدری داور این مسابقه را مطلوب توصیف کرد و افزود: وضعیت داوری خوب بود و مشکلی را در جریان بازی شاهد نبودیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تقدیر از هواداران پارس جنوبی جم گفت: تماشاگران جمی بسیار خوب هستند و مردم جنوب خونگرم هستند و به جز خوبی از مردم این شهر چیزی ندیدیم.

انتهای پیام/م

صنعت نفت روز به روز بهتر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.