سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد که تیمش را مقابل نفت آبادان برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌فرستد.

مقابل نفت آبادان برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم، پیش از دیدار با نفت آبادان، در نشست خبری  درگذشت خلیل فرهمند، خبرنگار و عکاس خوب ورزشی استان را تسلیت گفت و افزود: او دوست عزیزی بود که ارادت خاصی نسبت به او داشتم و ما همه دوستش داشتیم. از این اتفاق متاثر شدیم و به اصحاب رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوییم.

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد: با توجه به برد هفته قبل دو تیم، هر دو با روحیه خوب وارد زمین می‌شویم. تیم صنعت نفت هم تیمی توانمند در خط حمله است که گل‌های زیادی به ثمر رسانده، اما ما هم روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کرده‌ایم. می‌دانیم نقاط ضعف آن‌ها در خط دفاعی کجاست و تلاش خواهیم کرد تا در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم.

وی تصریح کرد: تعداد بازیکنان‌مان کم است و شاید فقط ۱۵ بازیکن بزرگسال در لیست ما وجود دارد. سه جای خالی داریم و به دلیل مشکلات مالی، بسیاری از بازیکنان‌مان را از دست دادیم.

تارتار خاطر نشان کرد: ما در این فصل، از ناحیه داوری ضربه خوردیم، اما به سلامت کمیته داوران و داوران کشورمان شک نداریم. می‌دانیم داوران سالمی در فوتبال ایران قضاوت می‌کنند.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن محروم دیدار فردا است و وضعیت مصدومان نیز باید بررسی شود.

وی بیان داشت: تاکنون فقط ۱۵ درصد پرداختی به بازیکنان انجام شده است و کادر فنی هیچ دریافتی نداشته است.

انتهای پیام/م

نشست خبری پارس جنوبی جم برابر با نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.