سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی خوبی مقابل صدرنشین لیگ برتر ارائه کردیم.

بازی خوبی برابر پدیده مشهد ارائه کردیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی تارتار جمعه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و پدیده مشهد که با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی جذابی بود و دو نیمه متفاوت داشت که پدیده نیمه اول را خوب شروع کرد و مالکیت بیشتری داشت، ولی موقعیت‌های ما خطرناک‌تر بود.

وی گفت:دو موقعیت را از دست دادیم و روی کرنر با یک اتفاق دروازه ما باز شد. نیمه دوم کل بازی دست ما بود و در خلق موقعیت هم خوب بودیم اما بدشانس و کم دقت بودیم در ضربات آخر شرمنده شدیم که نتوانستیم تماشاگران را با پیروزی خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم تصریح کرد: ارسالی که انجام می‌شود خیلی مهم است که کجا فرود بیاید؛ به صورت اتفاقی گل را دریافت کردیم. فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده باشد.

وی ادامه داد: در این دو سه سالی که اینجا بوده‌ایم دیده‌ایم که همیشه در حق ما اجحاف می‌شود. از داوران می‌خواهیم که اگر هواداران نجیب و اصیل یک تیم احترام نگه می‌دارد و چیزی نمی‌گویند، حق آن‌ها را بدهند و انتظار داریم داوران این مسئله را لحاظ کنند.

تارتار افزود: امیدواریم در حق ما اجحاف نشده باشد وگرنه دو امتیاز ارشمند را با اشتباه داوری از دست داده‌ایم.

وی بیان کرد: برنامه‌های «شب‌های فوتبال» و «نود» باید عدالت را اجرا کنند. برای برخی از تیم‌ها وقتی اتفاقی می‌افتد به صورت مفصل روی آن‌ها تمرکز می‌کنند، ولی از ما حمایتی نمی‌شود. تیم ما مظلوم است و باید حق ما را بدهند. از نظر مالی مشکل داریم، ولی از دیگر نظر‌ها باید حمایت شویم تا این تیم به سرنوشت دیگر تیم‌ها دچار نشود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما در هر دو جام با تمام وجود تلاش می‌کنیم و بازیکنان ما یک دست هستند و تفاوت چندانی بین بازیکنان ما نیست و کیفیت خوبی داریم و از همه نفرات استفاده می‌کنیم. در جام حذفی هم با جدیت جلو می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: ما از نظر تیمی مشکلی نداریم و تا اینجای کار بچه‌های ما خیلی خوب کار کرده‌اند. باید ببینیم آیا پتانسیل رقابت با سپاهان و ذوب‌آهن را داریم یا باید با دیگر تیم‌های پائین‌تر بجنگیم.

تارتار در مورد انتقاد یک خبرنگار از عملکرد تیم پارس جم گفت: ما تا الان بدون اینکه پول بگیریم عملکرد خوبی داشته‌ایم. اگر مشکل من هستم تا بروم. من صادقانه کار کردم و شما خبرنگاران هم باید صادقانه عمل کنید. قلم ارزش دارد و در آن دنیا باید جوابگو باشید.

انتهای پیام/م

نشست خبری پس از بازی پارس جنوبی جم برابر پدیده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.