مشکلات مالی تمرکز بازیکنان را گرفته است

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید، مشکلات مالی به شدت بر کیفیت کار بازیکنانش اثر گذاشته و تمرکز آن‌ها را گرفته است.

مشکلات مالی تمرکز بازیکنان را گرفته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار دیشب پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش در برابر سپاهان اصفهان، باز موضوع مشکلات مالی را پیش کشید، اما این بار گفت: تا این مشکلات حل نشود سر تمرین نمی‌رود.

تارتار هفته پیش، بعد از بازی با سایپا هم گفته بود، اگر مسوولان مشکلات مالی این تیم را برطرف نکنند اوضاع بدتر از این خواهد شد.

مشکلات مالی پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر گریبان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گرفت؛ تیمی که در نخستین حضورش در لیگ برتر عنوان تیم شگفتی‌ساز فصل پیش را از آن خود کرده بود.

این تیم که تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال است، در فصل پیش رتبه پنجم لیگ برتر را به دست آورد و بازیکنانش در لیگ خوش درخشیدند هر چند با وجود گلایه‌های سرمربی، هیچکدامشان به تیم ملی دعوت نشدند.

پارس جنوبی جم هواداران زیادی نه تنها در استان بوشهر بلکه در دیگر استان‌های همسایه مانند هرمزگان و فارس دارد. هواداران با اخلاقی که تیمشان هر جا بازی داشته باشد خودشان را برای تشویق می‌رسانند.

منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حامی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، است و مشکل مالی تیم از زمانی شروع شد که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دستگاه‌های دولتی از تیم‌داری منع شدند.

پس از پیگیری‌ها، عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم قبل از شروع فصل جدید گفت، بدهی‌ها حل و فصل شده و این تیم جزء اندک تیم‌هایی است که توانسته مسائل مالی فصل پیش خود را حل کند.

اما حالا دوباره مسائل مالی گریبانگیر زردپوشان جمی شده است. به طوری که سرمربی تیم، پنجشنبه شب در نشست خبری پس از تساوی تیمش در برابر مهمان رده دومی یعنی سپاهان گفت که ترجیح می‌دهد درباره بازی صحبت نکند، زیرا مشکلات مالی به شدت بر کیفیت بازی تیم تاثیر گذاشته است.

مهدی تارتار بیان کرد: مشکلات مالی باعث شده تا بازیکنان تمرکز لازم برای اجرای کار‌های تاکتیکی را نداشته باشند.

او همچنین تاکید کرد، تهدید نمی‌کند، اما تا زمانی که مشکلات مالی برطرف نشود در تمرینات حاضر نمی‌شود.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: هیچ کسی به فکر تیم پارس جنوبی جم نیست مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی هم تنهاست و کسی از وی حمایت کامل نمی‌کند.

تارتار افزود: تیم پارس جنوبی جم را دوست دارد و سه سال است کنار این تیم حضور دارد، اما دیگر روی نگاه کردن به صورت کادر فنی تیم را ندارد، زیرا اعضای کادرفنی ۵۰ درصد از پول فصل گذشته خود را طلبکارند و تا هفته ششم نیز هیچ دریافت نکردند.

وی با اشاره به حمایت استاندار اصفهان از تیم سپاهان، از استاندار بوشهر که برای حل مشکل تیم جم جلسه تشکیل داده تشکر کرد، اما گفت: این نشست تاکنون نتیجه‌ای برای تیم نداشته است.

سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه نشست خبری حاضر به پاسخگویی به سؤال خبرنگاران نشد و با ناراحتی محل نشست را ترک کرد.

انتهای پیام/ب

تارتار: تا مشکلات مالی حل نشود سر تمرین نمی‌روم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.