مدیرعامل پارس جنوبی:

تارتار در پارس جنوبی جم می‌ماند

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: تارتاردغدغه بازیکنان را دارد و قرار نیست که از سمت خود کناربرود.

تارتار در پارس جنوبی جم می‌ماندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتارسرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پنجشنبه شب (۸ شهریور) پس از دیدار این تیم با سپاهان اعلام کرد تا مشکلات مالی تیم حل نشود، در تمرین‌ها حاضر نمی‌شود.

حالا مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی دراین خصوص گفته است، تارتار تهدید نکرد. او تنها دغدغه بازیکنان را دارد و ان‌شاءالله مشکل مالی حل می‌شود.

بهرام رضاییان افزود: ما بازی پرفشاری با سپاهان پشت سر گذاشتیم و تا دقیقه آخر از حریف پیش بودیم، اما در دقایق پایانی گل خوردیم و همین باعث می‌شود به آدم فشار بیاید. بازیکن هم یا به من مشکلات مالی خود را می‌گوید، یا به تارتار. اگر شرایط روحی و روانی پایدار شود، مشکلی پیش نمی‌آید.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی جم نیز بیان کرد: این فصل پرداختی نداشتیم و فقط با مساعدت‌های امام جمعه، استاندار بوشهر و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مطالبات فصل گذشته بازیکنان و تارتار را پرداخت کردیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: امسال با وجود گذشت ۶ هفته از مسابقات، هنوز به بازیکنان پولی پرداخت نکرده ایم و امیدواریم با پیگیری مسوولان پرداخت‌های بازیکنان این هفته انجام شود.

رضاییان با گلایه از نبود امکان درآمدزایی در فوتبال ایران عنوان کرد: شرایط فوتبال را به سمتی می‌برند که درآمدزایی در آن وجود ندارد و شرایط حمایت هم ضعیف‌تر از گذشته شده است.

وی بیان کرد: هر چند در برگزاری اردو‌ها و اعزام‌ها مشکلی نداشتیم، اما مطالبات بازیکنان را در این فصل پرداخت نکرده‌ایم که امیدوارم این مشکل حل شود.

انتهای پیام/ب

تارتار فقط دغدغه بازیکنان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.