سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:اگر زرنگ بودیم می‌توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

‌می‌توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  یحیی گل‌محمد جمعه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و پدیده مشهد که با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی را در نیمه اول خوب شروع کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی اضافه کرد: بازی جان‌دار و تماشاگرپسندی بود و تیم جم تلاش بیشتری از ما داشت تا بازی را نبازد, فشار آورد و خط دفاع ما تحت فشار قرار رفت و گل را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد خاطرنشان کرد: به بازیکنان خودمان و تیم حریف تبریک می‌گویم که بازی خوبی را ارائه کردند و تماشاگران هم از بازی لذت بردند. هیجان بازی بالا بود و تاثیر منفی روی کار هر دو تیم داشت.

وی با اشاره به موقعیت‌های از دست رفته این تیم گفت:بازی خوبی مقابل پارس جم داشتیم و توپ‌هایی که لو دادیم کار ما را خراب کردیم.

گل‌محمدی افزود: علی رغم مشکلاتی که داشتیم بازی خوبی را ارائه کردیم و خوشحالیم که همچنان در صدر جدول هستیم و امیدوارم در تعطیلات بتوانیم نقاط قوت را تقویت کرده و نقاط ضعف را پوشش دهیم.

وی افزود: بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که با جان و دل کار می‌کنند و دنبال پیشرفت هستند و این حس پیشرفت عاملی است تا بازیکنان ما روز به روز بهتر شوند و علی‌رغم مشکلات روند رو به رشد خوبی را داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد بیان کرد: بازی‌های سختی متعددی را پیش رو داریم و تلاش داریم تا روند خوب خود را ادامه داشته باشیم و این تنها خواسته من از بازیکنان است که پرتلاش و باانگیزه به کار خود ادامه دهند.

وی گفت: بازیکنان ما با همه انرژی خود بازی می‌کنند و در دوران مربی‌گری خودم این همه بازیکن باغیرت و بازیکن با انگیزه و باشرف مثل این بازیکنان را یک جا در یک تیم ندیده‌ام. از آن‌ها به خاطر این تلاش و انگیزه قدردانی می‌کنم.

گل‌محمدی با بیان اینکه کاظمی از داوران خوب ایران است، اضافه کرد: ایشان از داوران خوب کشور است و از انتخاب وی خوشحال شدیم.

وی افزود: تعطیلات لیگ هزینه‌ها را بالا می‌برد و سخت است که بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. خصوصا تعطیلاتی که طولانی‌مدت است کار را سخت می‌کند. در کشور ما اولویت با تیم ملی است و احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تیم جم میزبان بازی بود و نمی‌خواست بازی را ببازد و در نیمه دوم پرتلاش حاضر شدند و در نیمه دوم ما هم می‌توانستیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم، ولی توپ را راحت از دست دادیم و تیم حریف بیشتر از ما حمله کرد و بازی را به حریف دادیم. اواخر بازی موقعیت خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم و می‌توانستیم امروز برنده بازی باشیم.

وی اظهار داشت: در شهر جم از حضور در کنار مردم باصفا و مردم خونگرم اینجا لذت بردم و حس خوبی داشتیم. از میزبانی خوب آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

نشست خبری پس از دیدار پارس جنوبی و پدیده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاغی
۲۱:۰۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
والا من که بیست دقیقه آخرشو دیدم خیلی شانس آوردین نباختین و با وقت تلف کردن مساوی گرفتین